Nyt kiekko fanit mitäs tykkäätte pelistä, En näe mutta kuulen ja tilanne kutkuttava 3-1 Suomelle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 23:16

Rrrrrrrinne on tulessa,pyörii maalilla kuin väkkärä,hitsi on jännää,kohta tulee jukurtit pöksyyn??Paljon ehtii tapahtua vielä????

Kysyjän kommentti

Kyllähän siinä oli selostajakin aika sekaisin välillä, mutta vahinko ,että se hyvä vire katkesi siihen otteluun, mutta hyvä näinkin.
Olipa sulla "jugurtit niin sekaisin"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 22:48

no niinhän mä manasin jo aamupäivällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 22:48

Tuohan kuullostaa hyvältä! (Kuten niissä mainoksissa.)
En ole mikään fani, mutta eihän tuosta voi olla maallikkokaan pitämättä. Kunhan jaksaisivat loppuun asti tuon maalietunsa ainakin pitää ellei sitten vielä lisää lauo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 23:01

Tilanteen nyt ollessa Suomelle 3 - 2, ei voi vielä tuulettaa voittoa. Mitä vaan ehtii tapahtua noin kuumassa pelissä.

Lisätty: 05.05.2009 - 00:00

Voi itku, nyt alkaa rankkarikisa. No niin, voitettiinhan se kisa pitkän ja jännittävän matsin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:01

Palaa päreet noitten tuomareitten kans.Hyvää peliä Suomen poijjaat silti pelaa,ollaan johdos ja toivottavasti voitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:05

harmi ettei ole tilaisuutta katsoa kuin pätkittäin, mutta menee suunitelman mukaan (ainakin toistaiseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:05

Toivottavasti, kun et näe tät matsii, niin ois oikein hyyvä selostaja siel, joops... nyt enää yhen maalin ero taas, mut kyl se siitä, ite oottelin, et tulis oikein hurjast maalei puolin et toisin, saas nähä?, pakko kattoo ainakin viel tuo kolmannen erän alku .... apuuuvaa... miks ei huomen ala miul vaik jo kesäloma, nii ei haittais (vaikka tekee kipeää:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 23:06

Peliä juuri seurailen netissä. Hyvä kun saa videokuvaa muualtakin kuin telkasta.
Olen oikein tyytyväinen pelin kulkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:24

juu aina välillä tulee katsottua ja peli nyt 3-3 ...ylivoima maali..jukupliut..anteex kirosana...toivottavasti suomi ei nyt ala nukkuu..ja päästä noit lätysköit tuon maaliin iik..jännää...

Lisätty: 05.05.2009 - 00:22

hyvä suomi poijat...jännästä pelistä....ja voitosta....nyt hyviä unia ja oman kullan kuvia itse kullekkin...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:26

Jotain kuulen kun isäntä katsoo. en muuten ole paljoa koskaan kiinnostunut noista jääkiekoista. siis suomi johdossa nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 00:12

Jee,lopulta Suomi voitti! Hyvä hyvä!! :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 00:22

"Suomihan sen voittaa jatkoajalla 4-3"

näin arvasin ennen matsia, asiantuntemattomuudestani osoituksena puhuin jatkoajasta vaikka tässä tietty oli rankkarikisa varsinaisen peliajan jälkeen, olikohan tämä ensimmäinen oikea arvaukseni, enkä edes osallistunut mihinkään veikkaukseeen, harmi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 01:05

Niin Suomi voitti ja hyvä niin, mutta tällä pelillä ei ole jatkon kannalta mitään merkitystä. Ratkaisu peli on vasta edessä ja se on pakko voittaa, muuten ei pelata enää mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 03:23

Sarjassa turhia pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 05:29

en olis ikinä uskonut että suomi voittaa.. olis vaan pitänyt varsinaisella ajalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:26

En tykkää peleistä,mutta toivon aina Suomelle voittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:11

Olipa vauhdikasta, hyvää jääkiekkoa Suomelta pitkästä aikaa.
Tätä lisää ja menestystä peleihin jatkossakin.
Harmi ettei riittänyt lohkovoittoo, mutta HYVÄ näinkin :)