Ihme on tapahtunut!Menin lisäämään pari matkakuvaa ja huomasin et yks niistä oli jo ennestään! Ykskaks yllättäen se olikin poistu-

nut...ylläpitoko asialla,koska itse ei pääse tekemään muutoksia,vaikka haluaisi??

Lisätty: 04.05.2009 - 22:58

Moi Ida!Siirrät omista tiedostoista,en oikein osaa selkeästi neuvoa,varmaan nää tietsikagurut neuvoo ymmärrettävästi,sorry!Tai sitten teen uuden liitoksen ajatuksella ja neuvon sitten...
Hieno homma,että on tullut uusia sovellutuksia ylläpidolta!Kiitos!

Avainsanat: kuvat napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 06:01

Tuo on hyvä juttu, sillä monasti saattaa olla ,että vahingossa laittaakin saman kuvan uudestaan.
Tuo lataus on vain sellainen hitaanpuoleinen, olisi hyvä, kun voisi laittaa useamman kuvan kerrallaan, ettei tarttisi jatkuvasti hakea ja ladata.

Kysyjän kommentti

Yksi hyvistä vastauksista,sisältäen viestin ylläpidolle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 22:38

Olisiko se noin tarkka? Miten se muuten tapahtuu, se kuvien siirto, en osaa. Olisi itsellänikin vaikka mitä kuvia Thaimaanreissuilta. Laitatko mulle vaikka henk.koht.ohjeen viestillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 22:44

Napsulla (ylläpidolla) lienee joku ohjelma joka nuuskii kuvia ja tunnistaa duplikaatit, itse jouduin kerran samanlaisen 'ihmeen' kokijaksi - sinänsä hieno juttu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:14

joo on niillä varmaan jokin ohjelma joka kontrolloi, koska laitoin kerran epähuomios 2 x txt , ja kun sitä ihmettelin, niin ei sitä enään ollutkaan..yritin nimitäs itse saada sitä toista pois, enkä siinä onnistunut...joten napsu sen oli poistanut..onneksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 01:26

Kuvan lisääminen ei onnistu samalla nimellä samaan kansioon missään järjestelmässä ei edes omalla kotikoneellasi, ilman että se ei korvaisi saman nimistä olemassa olevaa tiedostoa. Tarkoittaa: tiedosto = kuva . Todennäköisesti tiedoston nimet ovat olleet saman nimiset ja järjestelmän täytyy aina tällaisissa tapauksissa kysyä lupa tiedoston korvaamiseen käyttäjältä. Kotikoneellasi se onnistuu niin että näet näytölläsi varoituksen asiasta, mutta palvelimella(napsu) olevat tapahtumat eivät näy sinulle ollenkaan. Palvelin vaan ei ole sietänyt moisia toimiasi ja on seonnut sen verran, että kuvatiedostosi on todennäköisesti mennyt rikki.

Nimeä kuvatiedostosi uudella nimellä ja varmista, että formaatti kuvallasi on jpg, jpeg tai gif. Sitten voit siirtää uudelleen nimetyn tiedostosi taas napsun palvelimelle haluamaasi kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 05:32

ja tiiätkö mitä? mä olin just laittamassa siihen kommenttia, sit tuli vaan error ja päivitin sivun ja sitä kuvaa ei olllutkaan siellä..

mulle kävi myös noin ja ylläpito poisti mun kuvan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 07:40

Mulle ei oo vielä käyny noin mut mulla voi käydä se on harmi ku kuva poistii ;:( mulla kerran yhessä toisessa paikkaa kuva poistu ja se oli just paras harmi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:29

Minulle on käynyt samoin.Ilmeisesti jollain toisellakin on samanlainen matkakuva ja ylläpito poisti kuvani.