Tiedän nimen. Mistä löydän sähköposti osoitteen!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 19:13

Et välttämättä yhtään mistään, sähköpostiosoitteista ei ole julkista luetteloa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 19:13

Ei ole sähköpostiosoitteita missään yleisessä jakelussa, joten et löydä sitä mistään. Paitsi jos hänellä on nettisivut tehty, ja olisi sinne laittanut osoitteensa. Etsi nimellä vaikka googlesta, jos vaikka tärppäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:16

s.posti osoite voi olla vaikka esim.mollamaija 1@ net...ei voi varmaksi sanoa s.postios...mutta jos nimen tiedät ja sukun. niin katso puh.luettelosta siellä voi olla hyvinkin s.postios. tai naamakirjasta... nimellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:17

Luojan kiitos ei ole julkista tietoa,think-sähköpostiosoiteluettelo jaettuna koteihin!!
Sun on paras kysyä itseltään neidolta tai nuorelta mieheltä suoraan sp-osoitetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 19:21

Niitä myydään netissä kovalla rahalla, mutta muutoin et löydä.Jos ilmoitat osoitteesi jollain yleisellä sivustolla, niin huomenna se on jossain listoilla jo myynnissä.
Jos haluat ostaa postituslistoja, niin se onnistuu kyllä netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:28

Kysy nimen perusteella numero ja soita henkilölle. Kysymällä häneltä saat sähköpostiosoitteen. Jos ilkivaltapostia olet lähettämässä niin ei ole tarpeenkaan saada tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 19:34

Jep jep, todellakin on onni ettei sähköpostiosoitteita ole jaossa netissä.
Kyllä siun pitää henkilöltä ihan itseltään kysyä, tai sitten hänen tuttaviltaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:46

tuskin mistään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 20:29

Et nykyään mistään. 90-luvulla oli eemeli mistä löysi osoitteen, jos sähköpostiosoitteen käyttäjä halusi sen sinne ilmoittaa. Verottajalla, sairaaloilla, kouluilla, järjestöillä, medialla, mainonnalla yms. on omat tietokantansa, mutta sinne sinulle ei ole oikeuksia. Eli jos et anna sähköpostiosoittettasi kenellekkään, ei sitä myöskään kukaan muu tiedä. Tietysti kun lähetät sähköpostia jollekkin osoitteesi näkyy saajan postissa. Pelkällä hakukoneella et sitä löydä netistä.
On kyllä aivan laillisiakin maksullisia sähköpostiosoitteiden myyjiä joissa on esimerksi ammatti ryhmittäin, paikkakunnittain ja yrityskohtaisesti näkyvissä postituslistat, joita esimerkiksi media kerää. Sinnullekkin on jossain vaihessa tarjottu varmaankin ilmaista lehteä, kun annat sähköpostiosoitteesi heidän käyttöönsä ( lue ehdot tarkasti). Tämän jälkeen nimelläsi olevaa osoitettasi myydään ties kenelle ja sinulla ei ole pakkia olemassa. Ainut mahdollisuus on lakkauttaa osoitteesi ja hankkia uusi osoite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:28

en tiedä mistä vois löytää. oletko kiinnostunut niistä? ketä etsit? onko joku sähköpostikadonnut sinulta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 09:01

Ainoastaan kun tapaat tämän henkilön ,kysyt häneltä,jos hän sitten antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:38

Kysy sitä ko.henkilöltä,ei se muuten selviä.