Kertokaa mulle muijien pokaus vinkkejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 17:47

jos et ite opi harkitsemaan mikä mihinkin tilanteeseen sopii, niin satavarmasti paitsioon jäät

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 18:02

oot vaan oma ittes.. ja meet juttelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:12

Hyviä neuvoja olet jo saanut,äläkä esitä mitään kovista,kun menet juttelemaan!!

Lisätty: 04.05.2009 - 19:00

Näillä "nuorilla" on vaan tapana puhua höpöjä,kaverit ostaa lahjaa MAMMALLE ja tarkoittaa tyttöystävää,onkse oikein kivaa tai fiksua??Minust ei,mutta minkäs teet,hyvä et nimim.anonyymi saa tässä oikein ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:30

1. Kaiken A ja O on het alkuuns, elä sano heittii muijiks.
2. Jos pelkkiä potsloijaa-kavereita haet, niin saat ihka ite keekoilla se asian kans, joops
3. Jos pitempiaikast seuraa Naisesta (huom. yksikkömuoto), niin skarppaat omalla käytökselläsi ja viehätysvoimallasi, mitenkään liioittelemati.

Täs nyt vaan näin lyhyest ja pikasest tähän hätää, tsemppii siul...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 18:34

Jos et osaa sanoa naista naiseksi, niin et sinä tarvitse minkäänlaista pokata.
Parasta katsoa peiliin ennenkuin edes avaa suunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:36

Tuossahan tuo tulikin, heti ensimmäisenä itselläkin tuo "muija" sana osui silmään.
Älä ainakaan käytä sitä.

Eipä ihmeempiä vinkkejä ole, olet vain oma itsesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:44

Mikäli olet ihastunut johonkin naishenkilöön, näytä se hänelle olemalla kiinnostunut hänen asioistaan. Voit kysyä, tilanteesta riippuen, hänen mielipidettään jostakin tilanteeseen sopivasta asiasta, hänen harrastuksistaan, opiskelustaan, työstään, ihan mistä vaan. Huolehdi oma ulkoasusi ja puhtautesi moitteettomaksi, tippa jotain hyvää hajua ei ole pahitteeksi. Mutta vain tippa, ei liikaa. Jos teillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai jopa yhteinen harrastus, voit ehdottaa hänelle jotain toimintaa sen puitteissa. Ollenkaan tietämättä, minkälainen on naisihanteesi, ehdotan kuitenkin aluksi kiinnostumaan ihan tavallisista tytöistä, ei liian meikatuista tai huomionhakuisista, kovaäänisistä pimuista. He eivät ainakaan osaa tai uskalla olla omia itsejään. Älä pelkää tyttöjä, sillä he voivat näyttää ulospäin paljon varmemmilta kuin mitä oikeasti ovat. Rohkeasti vai etsimään mukavia ystäviä, niitä on enemmän kuin uskotkaan. Ja lopuksi, tee tämä kaikki ehdottomasti SELVIN PÄIN !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:01

Ihan liikutuin kun luin "hurjatta"-nimimerkin vastausta. Juuri näin on asiat:) Onnea naisten etsintään. Me ollaan oikeesti ihan mukavia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 20:13

nuijalta se tuskin onnistuu, skarppaa vähän ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 20:48

Jo kysymys oli muotoiltu niin, että kokeiles vaan rohkeasti taatusti omaperäistä "käytsä usein täällä?" -kysymystä, ja seuraavaks kysyt että teille vai meille...kyllä lähtee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 03:29

Opiskele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:18

Hmmm.... mitähän tuohonkin sanoisi. Joillain tuokin asia menee ihan luonnostaan, joillan taas ei. Ei ole mikään oppiaine kylläkään. Sana muija ei ole oikein korrekti mielestäni mutta nuoret varmaan sitä käyttävät.
Paras olla itsensä joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:51

Ole oma itses,äläkä käytä naisista tuollaisia sanontoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 13:06

parempi kun lähtisit heti aluun siitä että sinä etsit nais ystävää. et mitään muijaa. se ei kyllä kuulosta mitenkään kauniilta. naisille pitää puhua normaalisti ei teeskennellä jotain mitä ei todellakaan ole. silloin se ei tulee jatkumaan. eikä kukaan tykkää jos on liian tunkeileva heti alkuun. tai haluaa sitä yhtä heti alkuun. et ei seiso järki ja se samaan aikaan. tää on kyllä vähän pahasti sanottu.en osaa tän isommin nyt ilmaista muuta neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 21:19

Naisten iskemisvinkkejä ihmiset voiski täällä jakaa mutta tollaisella asenteella tätä kauniimpaa sukupuolta kohtaan.. u wish!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:01

Kasvata ensin pitkä tukka niin ei ole sen jälkeen aihetta kysellä...