Löytyyköhän tätä kautta Petri Jyväskylästä, joka suositteli näitä sivuja minulle viime lauantaina terassilla kohdatessamme?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 15:45

Jos tämä Petri on suositellut, niin luultavasti hän on itsekin näillä sivuilla, ellei sitten vieraile anonyymina. Toivottavasti löydät, minäkin yritin uutena etsiä erästä rouvaa, mutta sain heti napsulaisilta näpeilleni ja pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 15:43

aika epätodennäköistä, mut kannatti tietty yrittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:18

jos ei täältä, niin katso naamakirjasta, jos vielä tiedät hänen sukunimen voit hyvinkin löytää...onnea etsintään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:17

Toivottavasti löytyy Petri täältä. Yritä etsiä jos vaikka tärppäis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:59

Jos hän on suositellut,saattaa olla itsekin sivuilla.Mutta tosin sisareni suositteli minulle Napsua,muttei itse ole käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:05

Aika todennäköistä jos on kerran sivuja mainostanut,
nimestä ei tietenkään voi olla varma ellei ole tehnyt todella intiimiä tuttavuutta.