Oko tänään satanut Jämsänkoskella on satanut tänään vähän väliä. onko siellä satanut missä asutte?kävin ulkona oli raikas tuoksu

Avainsanat: onko tÄnÄÄn satanut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 16:09

Seinäjoella on tänään satanut ja tihkuttaa edelleen. Kesä tulee. ^^

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 15:03

Tossa 12 maissa tihkutti todella todella pikkasen sadetta.Niin ettei kunnolla meinannut edes huomata tihkua.
Sitten tulikin aurinko esiin ja lämmin.
Sais tulla kyllä tänne kunnon sade niin raikastuisi tosiaan toi ilma.
Ja vihertäisi nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 15:05

Pilvessä on vitostien varrella muttei ainakaan vielä ole satanut. Mutta olisi tuo tervetullutta. Alkaisi tuo maa ihan oikeasti vihertämään ja saisi tuntea nenässään ensimmäisen sateen jälkeisen nurmen tuoksun. Siitä tietää että kesähän se on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:06

Helsinginseutu taisi jäädä näistäkin vähäisistä paitsi, kantovedellä ne meidän kukat kukkii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:14

Onhan tuo sadellut pitkin päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 15:19

Pilvessä oli tuossa puolen päivän aikaan, mutta ei satanut. Nyt aurinko taas paistaa täydeltä terältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:40

Kyllä toivoin sateen tulevan tännekin päin, mutta muutamaa tihkupisaraa lukuun ottamatta, ei satanut kunnolla. On pitänyt auto pestä ja laiskana ihmisenä toivoin sateen tekevän edes jotain sen eteen.. On ollut niin pölyistä, että auto on aivan kamalan näköinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:43

joo satanut on.. olin lenkillä ja alko satamaan kaatamalla ja olin ihan märkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:57

Pilvistä on mutta ei tietääkseni ole satanut, vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 16:34

Kyllä on ihanasti satanut,myös täällä Etelä-Pohjanmaalla.Rupesikin jo näyttämään kuivalta.Tervatullutta kosteutta on nyt maassa ja routakin alkaa sulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 16:50

Kuten vähäviisas tuol aiemmin ip. sano, jot ei oo viel satanut tääl piäkaupunkiseudul, tai ainakaan tääl kolkal mis mie asun, voisi jo sataakin, jot ilma raikastus mut mieluiten yöllä jos voi valita:) Lämpötila nyt klo 16.50 näyttääpi olevan viel 14 astetta, jot näil mennään ja nyt veikkaan taas jääkiekkoo...hih

Lisätty: 04.05.2009 - 18:06

No nyt se sit ripsas klo 18.nol nol, ainakin 10 pisaraa kun kävin tupa.... ei kun siis kissaa ulkoiluttamas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 17:09

ei vaikka kuinka olen vet taivaalt ootellu, sais luonto vähän kasteluu ja siitepölyt kyytii, mut pari hassua pisaraa vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:25

Meillä Hgin keskustassa tuli puol 6n aikoihin raskaita pisaroita,tulin fillarilla kotiin ja ajelin aika haipakkaa,mutta en edes kastunut,oli vain "niinku" pisaroita.En ole vielä kastellut sipulikukkapenkkejä vedellä,uskon et luonto hoitelee mullasta käsin,vaikka päältä on kuivaa kuin tuhka,vois tulla sopivasti öiseen aikaan vettä yläkerrasta käsin,pliis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:20

Ei ole tullut pisaraakaan. Saisi kyllä tulla vettä,kun ei ole satanut koko keväänä.
Vesi herättäisi luonnon kukoistamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:47

Etelä-karjalassa ei ole tänään satanut,sais kyllä jo sataa,vesi ois nyt hyvin tarpeen,että luonto puhdistuis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:04

Eilisiltana varhain satoi muutamia pisaroita Helsingissä, siinä kaikki. Aurinko paistaa täydeltä terältä tänään heti aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:59

Turussa satoi.