Kuulkaa nyt napsulaiset ei lähtenyt tyttöni puhelin enään käyntiin kun se oli vähän aikaa siellä pesukoneessa.onko teille käynyt

samoin? mutta onneksi oli minun edellinen puhelin jonka hän sai nyt käyttöön ei uutta tarvinnut ostaa. minulle ei ole koskaan käynyt aiemmin näin että alan jo pesemään puhelimiakin. mutta kerta se on ensimmäinenkin.

Avainsanat: kÄnnykkÄ mykistyi kun joutui pyykkikoneeseen housujen taskuissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 14:57

Kerran meni juu puhelin pesukoneeseen ja palattuaan sieltä ei enää tahtonut toimia..Onneksi ei kovin kallis vehje ollut kyseessä

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksesta. joo tämä puhelin on kyllä löytö puhelin et ei siinä mielessä ole haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 13:48

Se oli hyvin toden näköistäkin, ettei enään toimi!
No mitä opimme tästä ,ei kannata pestä kännykkää koneella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 14:05

Ei oo ikinä käynyt tolleen,koska tyhjennän aina ennen pesua taskut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 14:06

Minähän vastasin aiemmin että osta uusi. Sitä ei kannata korjauttaa, sillä on turhan kallista eikä lopputulos ole 100 %:n varma. Kokemusta nimittäin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 14:30

Välillä sateessa puhuminen riittää pilaamaan piirilevyt. Pelkkä korjausarvion tekeminen saattaa maksaa 30e joten unohda korjaus. Kannattaa tosin kokeilla vaikka viikon päästä käynnistää uudelleen kun kaikki osat ovat varmasti kuivaneet. Avaa niin paljon kuin osaat ja anna kuivaa kunnolla, akku ja kuoret ainakin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:45

ei ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:54

Voi kurja! Itselleni ei ole moista käynyt (koputtaa puuta, lähimpänä oma pää), mutta muutamalta kaverilta on pudonnut housuntaskusta pönttöön istumasta noustessa. Ei ainakaan heti käynnistynyt. En tiedä käynnistyikö lopulta vai ei. Sen ainakin kavereilta opin, etten itse luule itseäni niin tärkeäksi henkilöksi, että vessaankin ottaisin puhelimen mukaani. Sen verran rähmäkäpälä olen että se varmasti putoaisi pönttöön!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 17:31

ei ole känyt , mutta tutulta tippui känny vesiämpäriin ja hän sanoi , et alkoi toimimaan , kun hiustenkuivaajalla sitä aikansa kuivatteli....hyvä , et tytöllä on nyt edes jonkin moinen känny...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:33

Peesaan nöppistä,ei mullakaan ole kännyä veskissä tai suihkussa mukana!!!Jos soisi silloin,tuskin osaisin asioitani(WC) samalla hoitaa ja puhua normaalisti...hmmmmm.
Ei ole minultkaan jäänyt taskuun ja päätynyt pesukoneeseen muuta kuin kertomani rannekello,joka huollettiin kirjopesun jälkeen.Sanoisin,jos känny toimais pesun jälkeen,olisis lähinnä tekninen ihme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:51

Kännykät ei kestä vettä, yksi pisara putosi räystäältä, sen jälkeen ei toiminut. Kännyköitä ei kannata viedä korjattavaksi, korjaajien palkat ovat siksi korkeat. Kerään vanhoja kännyköitä vietäväksi Egyptiin. Lähetä tai toimita minulle. Egyptissä korjaavat niitä ja myyvät sitten edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 20:25

mun viikonvanha työpuhelin putos pönttöön ja oli jotaan kolme sekkaa siellä ku sairaan nopeesti tempasin takasi. toimis jotaan tunnin pari miten kuten tökkien ja sit simahti kokonaan.
kävin sen kanssa huollossa ja mitään ei ole tehtävissä. nykypuhelimien piirilevyt osineen on niin julmetun pienet ja osat klimpissä että hapettuminen alkoi saman tein ja vei kaikki osat mennessään.
eläköön edistystekniikka.......tai sit ei......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:07

Eipä ole käyny,muute kyl on kännykät hajonnu.Miesystävältäni putos maali ämpäriin puhelin,ihmettelin et miks et vaa ostanu uusia kuoria jos tahoit toisen värisen.Siinä selvittiin vaa mikrofoonin puhdistuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:50

En ole pesyt puhelinta,mutta rahaa olen pessyt pesukoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:09

Se oli odotettavavissa.Ole ensi kerralla huolellisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 13:07

Vahinkoja sattuu kaikille, mutta halvaksi tulee kun siitä rahalla selviää ....