Tonkaisenpa minäkin vielä kerran aihetta.Tiesittekö?Kysy influenssasta -puhelin palvelee numerossa 0800-02277.

Ruotsiksi palvelee numero 0800-02278. STT. Tänään avataan puhelinpalvelu, josta saa yleistä tietoa sikainfluenssasta. Kysy influenssasta -puhelinpalvelu avataan tänään kello 13.

Puhelimessa ei anneta soittajien terveydentilaa koskevaa neuvontaa. Sen hoitavat terveyskeskukset ja työterveyshuolto.

Lisätty: 04.05.2009 - 12:29

Varmaankin alussa ruuhkaista.

Avainsanat: luulen että täältä löytyy yleisesti parempaa tietoa kuin napsusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 13:17

kiitos tästä tiedosta, mutta en kyllä aio soittaa tähän kun ei ole mitään kysyttävää. sen uskon että sinne on ruuhkaa aivan tarpeeksi ja joillakin voi olla tosiaankin tarvetta tai sit ei. mutta joko Timppa sää olet jonossa sinne? jos epäilis että itsellä olis niin silloin ehkä kannattas ottaa tuolta tietoo. mun mies sano onneksi tulin ajoissa pois Sieltä saksasta,ennen kuin alkoi toi infuenssa siellä Saksassa. kun sitä on myös siellä havaittu. kohta sitä on jo ympäri maapalloa. et hyvin menee.

Kysyjän kommentti

Kiitti sulle.Ymmästit yskän ja totuutta toinen puoli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 13:18

kiitos tiedotteesta, monelle varmaankin erittäin tärkeä numero, mutta en aio soittaa, kun ei ole mitään syytä panikkiin ja jos oireita tulee tai epäilystä jonkin moisesta lentsusta niin hakeudun lekurille, mutta toivottavasti tuolta soittamalla joku saa mielen rauhan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 13:26

Joo. Ihan turha numero ,kun täältä jokainen kuitenkin kuolee.
Eikä se muutenkaa tartu Napsulaisiin. Täällä ei ole suotavaa puhua yhteiskuntaa koskettavista asioista. Etkös tuota ole jo huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 13:36

Ihan turha mennä soittelemaan kun ja jos ei ole missään edes ollut...Anonyymin "sutkaus" on todella asiaton, eikö nyt voisi jo harkita sitä että vain rekisteröitymällä voisi kirjoitella täällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 13:37

Soitan numeroon jos on tarvetta. Näillä näkymin ei ole. Ja lääkäriin soittaisin ensimmäiseksi. Sieltä saan ohjeet miten menetellä tautiepäilyn ollessa ajankohtainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 14:57

eipä tule varmastikkaan tuohon nroon soiteltua. Hyvä kuitenkin että on olemassa tuo soittolinja.
Jotkut ihmiset jotka panikoivat saattavat tuota kautta saada helpotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:52

Enpä ole tiennyt tosta numerosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:51

Kiitos tiedosta,mutta uskon tämän inffulenssan kuihtuvan pian pois.