Jos voitit kilpailussa 900 euron lahjakortin,kerrotko sen meille kaikille vai pidätkö omana tietonasi?

Mikäli Napsun tiimi ei ilmoita sitä julkisesti.

Avainsanat: napsun kilpailun matkalahjakortin voittaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 12:33

Kyllä jos voittaisin niin voisin kertoa. mutta en kyllä usko että minä voittaisin. mutta kyllä jonin13 lukee vieläkin joka voitti aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 13:02

Aika törppö olisin ja itsestäni oudon kuvan antaisin jos sitä pimittäisin. Äsken juuri katsoin viestini, eikä ainakaan tietoa ole tullut voitosta. Mutta onhan tuo tiimi ilmoittanut sen aiemminkin, miksei siis nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 13:06

Eiköhän Napsun ylläpito hoida tiedottamisen sekä voittajalle että muillekin napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 13:09

ihan varmaan, minä kun en mitään voita nii hihkun ja hurraata huudan niin et napsu raikaa....:) ! ! ! ! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 13:28

Mistäs se 900 on muuten tulla tupsahtanut Napsuun? Kasvaako raha täällä puussa, koska jäsenmaksua ei käsittääkseni kerätä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 13:34

Eihän sitä salassa voi pitää, kun se ilmoitus tulee tuohon etusivulle alalaitaan kuka on voittanut. Ja miksi se pitäisikään salata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 13:41

Kyllähän asia on niin että kilpailun tulos täytyy ilmoittaa julkisesti... ei vain ole mitään tietoa...
sponsorit maksavat sen 900 e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 13:51

Aika näyttää mitä tapahtuu!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 15:04

hetihän se tuli julkistettua niin kuin oli luvattukin,
Gristallikin voi huokaista helpotuksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:56

Julkista tietoa on,etusivulla oikein!!Onnea voittajalle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 20:26

kaipa sen voisis kertoo - harmi ettei napannu ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:27

Kyllähän sen näkee kaikki kun katsoo etusivua. Ei sitä pysty salassa pitämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:53

Enpä voittanut,se siitä kisasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:54

Ylläpito kysyy kilpailun voittajalta, jotta saako he antaa voittajan nimimerkin julkisuuteen/napsun etusivulle, ja näin mie sanoin, jotta 'jees', kun sen tammikuisen 300 eeron kortin voitin, jot varmaan, jos oisin nyt voittanunna, niin oisin antanu heille luvan sen julkaista myös, ei siin mittää, nyt ei tärpännynnä, mut keräilen rahoja tuohon voittamaani kortiin/matkaani, saas nähä... ja mihin se vie...