Joko jännittäjillä on "limpuntuhkat" housuissa arpajaisten takia?

Appeni käyttämä sana tuo limpuntuhka jota hän käytti silloin kun oli jännät paikat, tarkoitti sillä löysiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 07:29

Ei ole mitään paineita, en ole mikään kilpailuhenkinen muutenkaan ja matkani olen itse tähänkin asti maksanut.

Kysyjän kommentti

Kiitos, samoilla linjoilla ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 07:05

ei ole. toivon että voitan, mut en mieti sitä liikaa, etten sit pety..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 07:27

Eipä oo ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 07:51

Ei jännitä ,ei ole löysät housuissa,eikä kovat kaulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 08:06

Eihän toki sinähän sen voitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 08:21

Ei jännitä, taidan olla muutenkin aika hermoton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 08:49

Vähän, sitä mieltä kysyjällä löysät housuissa,ja kovat kaulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:25

eipä tuo päiväohjelmaani muutta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:30

Kun en ikinä ole mitään mistään voittanut, niin enpä ole ajatellut tätäkään kilpailua sen kummemmin. Vaan olishan se kerta ensimmäinenkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:46

Ei jännitä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:55

Toivottavasti voitto menee oikeaan osoitteeseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 10:08

En jännitä yhtään, en odota yhtään, enkä toivo yhtään. Se saa jolla arpa osuu kohdalle. Toivon että sellaiselle, jolla ei muuten ole varaa matkustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 10:39

en jännää asiasta yhtään..
Vaikka en voittaisi en siitä välitä, tulee vaan sitten kaksi vuotta ilman matkailua ollenkaan.
Rahapulaa liikenteessä.
Aina minä täällä suomenkin auringossa viihdyn,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:12

eipäs tuto mitään jännitä...( tutisee polvet täristen ja juoksee vessaan nippa ehtien )...no ei jänskätä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:48

En jännitä.Olen niin monta kertaa saanut Napsun tiimiltä "pyyhkeitä",että mun jännittämiset ovat jääneet siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:50

Mistäs nyt pitäis olla jännittynyt ja vellit housussa? Valmiissa maailmassa? Nuorena Hesassa oltiin saatu kaverin kanssa juuri ajokortit ja mannerheimintie oli ihan tukossa eikä päästy kääntymään lintsikalle. Kaverini pysäytti auton raitsinkan viereen risteykseen ja astui ulos autosta kaivoi punaisen nortin askistaan ja sanoi että poltetaan nyt tupakat ensin! Maalaispoika suuressa hellissinkin kaupunkissa.

Lisätty: 04.05.2009 - 11:54

Muuten olen sitä mieltä, että ssatu voittaa kisan. Käykää vähän katsomassa pisteitä malliksi ja missä ajassa ssatu on ne tienannut! Hyvä Lahti! Voitto kotiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 13:20

Ei mua jännitä. kait se onkin jo ratkennut.siis kuka nyt voitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:14

Onttopohjan kehotuksesta tsekkasin ssatun pisteet,AHKERA TYTTÖ!!
Ei muuten ole tullut jukurtit pöksyyn ainakaan arvonnan takia siis ei ole limpuntuhkia housuissa!!!