Kuinka moni on tulossa Tallinnan laulu ja tanssi juhlille heinäkuun eka viikonloppuna? Ovat suurimmat juhlat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 10:13

Onkohan ne siellä laululavalla? Se kaarihan näkyy laivasta vasemmalla puolella tallinnaan saavuttaessa. Muutaman kerran olen siellä ollut mutta musiikki on ollut hieman erilaista, silloin lavalla oli mm. ZZ Top, Skunk Anansie, Zero Nine ja The Mike Flowers Pops.
Elävä musiikki kiinnostaa aina, mutta todennäköisesti olen tuolloin muualla.

Kysyjän kommentti

Japp oikein isot on juhlat ja sillä on tuhansia kuoroja sekä kaikkea muuta tanssia, joten se kaarilava on täynnä laulajia , sekä kenttä takan ihmisistä ja siellä olen minäkin jossakin istumassa ja nauttimassa laulusta!
Tere tulemast !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 06:59

Eipä ole tullut ajatelluksikaan. Mitä kaikkea siellä sitten on? Ilmeisesti päivä maissa -risteilyllä ei kerkiä katsomaan mitään, vaan olisi varmasti varattava huone ja no nyt hyvissä ajoissa että sellaisen myös saisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 07:00

en tuu ku oon amerikassa sillon:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:22

Varmuudella en osaa sanoa, mutta jos mahdollista niiin tulen. Palasin juuri Vilnasta jossa viikonloppuna (lauantaina) oli suuri katumusiikkitapahtuma, tosi hieno kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:51

En ole sinne tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 10:40

Enpä taida olla tulossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:15

heinäkuus aikas paljon menoja, jos ei nyt sit isännän työt kutsu olemaan kotosalla, mutta kiva sinne ois tulla, just tuosta mainitsin hänel, mut eipäs tuo sanont mittää....joten pitää ootella vielä.....vastausta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:50

Voisin tullakin.Silloin on lomaa ja matkaa sinne on suunniteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:10

Ei ole tarkoitus tulla, siitä on varmaan 10 v kun olen Tallinnassa käynyt.

Lisätty: 05.05.2009 - 08:20

Aika paljon menoja kesällä, on juhlia, useampi matka jne. Ei ole käsitystä siitä mitä nuo laulujuhlat pitävät sisällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 18:03

kesällä joka tapauksessa, saattaa hyvinkin osua laulujuhlille