Kertokaa mulle, joku hyvä liikeidea tai jokin tapa jolla tienais rahaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 01:47

osta 1e ja myy 2e,se pätee aina

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 02:10

Munkilla hyvä vastaus ja se pitää liikemaailmassa paikkansa. Jotta liikeideasi on tarpeeksi hyvä sen pitäisi olla sellainen jota ei ole markkinoilla saatavilla helposti. Kun keksit sen ja myyt ensimmäisen tuotteesi se on jo kilpailijoiden tiedossa ja he markkinoivat sitä täyttä häkää. Siis varovaisuutta ja harkinta kykyä ideallesi. Helppoa ja hyvää ei ole olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 06:55

Jos kertoisin ideani mikä on mielessäni silloinhan antaisin omani pois. Mutta työllähän sitä tavallaan on rahaa tehty. Näin kesäisin vain mielikuvitus käyttöön. Pihan- ja puutarhanhoitoapua varmasti kaivattaisiin, polttopuiden tekoa ym. palvelusta vanhuksille tai huonokuntoisille jotka itse eivät jaksa. Kysyvä ei tieltä eksy. Laita vaikka kauppojen ilmoitustauluille ilmoituksia tarjoamastasi palvelusta tai lue jo siellä olevia avuntarvitsevien ilmoituksia. Häväisestäkin summasta kertyy ajanmittaan isotkin säästöt. Tiedä vaikka noissa hommissa sitten syntyisi se liikeideakin.

Lisätty: 04.05.2009 - 07:07

Minä ainakin olisin mielissäni, jos joku roinaroudari kuskaisi kaiken ylimääräisen mikä joutaa minulta, niihin paikkoihin mikä minnekin kuuluu pientä kuljetusmaksua vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 07:54

Oisit pyytänyt samalla kertaa myös rahoidusta tälle idealle,Olsi varmaan tullut runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:33

Sen kun keksisi ja vielä kuinka sen toteuttaa mahdollisimman vähällä vaivalla ja rahalla niin kukapa meistä enää töitä tekisi ;) Miten olisi vanhan kansa lumppukauppiaaksi rupeaminen, ota kärryt ja vetele niitä perässäsi ja kilju "lumppuja otetaan, lumppuja otetaan". Mitä niistä sitten tekisi onkin toinen juttu... ehkä kangaspuilla mattoja... mutta kuka niitä ostaisi... Eli vaikeaa on nykymaailmassa olla yrittäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:33

Jospa aloittaisit varaamalla kirpparilta myyntipöyvän ja sitten roudaat sinne ihan kaiken ylimääräisen huushollistasi. meillä tätä harratsteaan 1-2 kertaa vuodessa ja kyllä siinä aina muutaman satasen nettoaa. Mitään jatkuvaa rahantuloahan tämä ei tietenkään ole vaan paremminkin tilaisuus hankkia hiukan extraa ja siivota koti kaikesta turhasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:18

voit tosiaan alkaa talkkariksi, ja jos tietokoneet ovat alaasi, niin tietsikkatalkkariksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:50

Osta halvalla,myy kalliilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:01

Helppoa rahaa ei oel olemassakaan, liike-elämässä joskus tulee ja joskus ei. Liike-iden on oltava hyvä ja siihen tätyyy panostaa kaikin tavoin eli myös hyvään palveluun on satsattava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:49

Jos saan tuohon munkin hyvään ehdotukseen lisätä, että kun sen laskee vielä että se on prosentin voitto. Niin eiköhän siinä ole apuja kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:22

Miksi kertoisin sitä sinulle, ellet sitten lupaa provikoita, jos toteutat ideani. Eihän kukaan ilmaiseksi lahjoita tuollaisia ideoita. Minulla on kaksikin, joista toisen aion luultavasti toteuttaa lähitulevaisuudessa. Keksin tämän idean nykyisen kaupungille teettämäni työni kautta, jossa muuten viihdyn hyvin, mutta palkka vain on todella huono. Jos tekisin tätä nykyistä hommaani yksityisesti, tienaisin noin kolminkertaisen rahasumman. Voinhan sen verran kertoa, että kyseessä on vanhusten palveluala, mutta ei pelkästään sillä ihan perinteisellä tavalla. Alalla tulee taatusti olemaan kysyntää, mutta ei se tosin kaikille sovellu. Käytä mielikuvitustas, ja valitse kiinnostava ja kannattava ala, ja mitä uniikimpana sen toteutat, sitä parempi. Tuon toisen idean haluan pitää täysin salaisena, sillä se on sen verran uniikki, enkä halua, että sitä kukaan varastaa omiin nimiinsä. Voithan muuten ryhtyä myös franchising-yrittäjäksi, jos yrittäjyys kiinnostaa, mutta et keksi sopivaa alaa. Se tarkoittaa sitä, että saat joltain ketjulta oman liikkeen vastuullesi. Silloin käytössäsi on jo valmis konsepti, mikä voi toimia, jos ei itse osaa ideoida. Netistä varmaan löytyy franchising-yrittäjiä etsiviä firmoja.

Lisätty: 08.05.2009 - 02:35

Oletko muuten ollenkaan kätevä käsistäsi? Käsitöilläkin voi tienata ylimääräistä, muttei sillä tietenkään rikastu, varsinkaan tällaisena aikana. Eikä välttämättä tarvitse olla mikään taiteilija tai huippuompelija, jos omaa yhtään mielikuvitusta. Pääasia, että idea on myyvä.