mikä on vihreä avain

nii eli (Green key)

Avainsanat: ei ollee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 00:33

Vihreä Avain on kansainvälinen majoituslaitoksille tarkoitettu ympäristömerkki, joka ensimmäistä kerta otettiin käyttöön Tanskassa vuonna 1994. Virossa on Talous- ja viestintäministeriö yhteistyössä Viron elinkeinoelämän kehittämissäätiön matkailualan kehittämiskeskuksen kanssa pannut sen alulle vuonna 2001. Merkki on käytössä yhteensä 9 maassa; Tanskan ja Viron lisäksi myös Ranskassa, Grönlannissa, Liettuassa, Ruotsissa, Belgiassa, Hollannissa ja Portugalissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 00:36

esimerkiksi hotelleille myönnetty tunnus/tunnustus ympäristöasioiden huomioimisesta toiminnassaan

www.green-key.org/

To obtain TheGreenKey the company has to fullfil a long list of environmental requirements. These requirements are contained in a number of criteria. Besides pure environmental demands, the criteria inclide demands on policy and actionplans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:53

Kansainvälinen ympäristömerkki,joka on myönnetty yrittäjälle joka toiminnassaan ajattelee ja käyttäytyy ekologisesti.