Onko suosikkiparisi tanssikisan finaalissa?

Edellisessä kyssärissä hehkutin Satua ja erityisesti Jannea eli mun on mukana loppupeleissä ;-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 22:40

Parhaat ovat jäljellä. En oikein tiennyt suosia ketään, kun esitykset vaihtelivat välillä saman parin kohdalla enemmänkin. Mutta kaksi hyvää jäi, yksi hyvä putosi. Luulenpa että Satu voittaa.

Kysyjän kommentti

Satu otti ja voitti,olihan se näyttävä ja taitava pari,molemmat viehättäviä ja matsas askeelet yhteen!Kiva ohjelma!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 22:52

Säälistäkö tuo Mannola pääsi finaliin, vaikka Rosa oli paras?
Meni maku koko kisaan, kun paras pudotettiin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 23:10

Ei ole suosikkipari finaalissa.Wilsonin olisin toivonut näkeväni finaalissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 23:30

Hieman harmittaa että Rosa putosi. Olin oikeastaan aika yllättynyt tämäniltaisesta. Mutta minun arvailuni heti alussa oli että Pirkko voittaa. Mutta elämä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 00:40

Minuakin harmittaa, että Rosa putosi. Kyllä Pirkon olisi jo ollut aika pudota, hän tanssi huonoiten, ja sai huonoimmat pisteet tuomareiltakin. Pirkolla vaan on tietenkin vankka kannattajajoukko, jota pahoin pelkäsinkin. Nyt sitten täytyy toivoa, että Satu voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 06:14

Minunkin suosikkini oli ehdottomasti Wilson,mutta nyt luulen,että Satu voittaa kisan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 07:01

ei ku wilson on tippunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 07:28

Kyllä vaan on...... :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 08:06

Jotenkin odotin ,että Mannola tipahtaa,siis eitippunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:05

Ei ole. Wilson ja susa oli mun suosikkipari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:34

Oma suosikkini on alusta asti ollut Satu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:54

Harmittaa Rosan pudotus,nyt toivon,että Satu voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:22

voihan vilson, kun joutui tippuun....joten jospas sitten satu voittais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:57

Ei ole enää.Wilson oli.