apua tänään jääkiekossa on kanada vastaan suomi!!!!!

kanada on aika hyvä maa suomee vastaan
miitä luulette on kohan suomi niin hyvä että se voittaa kanadan

Avainsanat: jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 17:06

Eipä taida vielä tänään olla, anna nyt poikien huilata edes yksi päivä ja sitten pistä ne kaukaloon pelailemaan!
Annetaan nyt Ruotsin hävitä isäntämaalle tänään ja paukata ulos koko kisasta, se olisi parempi paukku koko kisoille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 15:48

En ole ennustaja enkä luule. Pojat tekevät joka tapauksessa parhaansa, kävi miten kävi. Pidetään peukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 15:50

En seuraa jääkiekkoa. mua ei kiinnosta. mutta kait olis hyvä jos suomi voittas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 16:03

eiks se peli oo vasta maanantaina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 16:26

Huomennahan se peli on, ja hyvä niin - saavat pojat levätä tänään eilisen hurjan kamppailun jälkeen. Valko-Venäjä voitti Suomen rankkarikisassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:05

No apuva . . .
mutta se peli tulee maantaina !!
Tiukkaa vääntöä tulee olemaan ja pakkohan se on suomenpoikiin luottaa.
Kapasen kentällinen jyllää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:26

Vois sanoa melkein ketä tahansa vastaan että apua.
On peli ollut sen verran tahmeaa, ei se täälläkään kyllä tänään tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:41

miksi 'apua'? ne tekee varmasti kaikkensa voittaakseen kanadan.. ja tietty toivon että voittaa, mutta luulen että kanada vie

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:00

Kanada pelaa tänään Norjaa vastaan... huomenna luultavasti Suomi häviää Kanadalle, mutta toivon, et Suomen pelaajilt löytyy joku sisupastillipussi takataskust ja Suomi voittaa, jee..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:43

eikun huomenna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 19:23

Huomenna pelaavat, ja apua saat pyytää. Tuskin auttaa mikään. Kanada sen voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 22:47

Huominen ottelu voi olla täyskatastrofi tai sit (toivon ainakin) Suomen taistelevan tiukan voiton.
Kanada kyllä sen verran kova,että voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 02:32

Miksi 'apua'? Ei ole mitään merkitystä sillä vaikka Kanada tänään voittaa Suomen. Kuoleman peli on vasta Kanada ottelun jälkeen edessä ja se peli on sitten pakko voittaa tai ollaan laulukuorossa kaikki!

Lähteet:
Lohko ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:16

Aivan sama.En seuraa pelejä.