Käännänkin tuosta edellisestä tämän kysymyksen, eli miten te äidit haluaisitte teitä muistettavan äitienpäivänä?

Lisätty: 03.05.2009 - 15:54

Tarkotin siis tuulikki58:n kysymystä, en auringonkukkia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 17:15

En odota pakettia enkä lahjakorttia. Mukavaa yhdessä oloa tyttäreni ja äitini kanssa,
jotka asuvat toisella paikkakunnalla.
Hellä halaus ja poskipusu, kuiskaus korvaan : ÄITI, olet RAKAS

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Sinä sen sanoit. Välittäminen ja sen näyttäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 16:04

minäpä vastaan sulle että minulle kelpaa kaikki lahjat. pääasia on että kukin muistaa jollain lailla, on sit lahja suuri tai pieni. lahjakortti on myös hyvä idea. Ida tämän varmaan minulle laittoikin. mutta näitä äitini on saanut joka vuosi. täytyy miettiä mitä muu oli kiva lahja muistaa ainakin omaa äitiä ja anoppia onhan hänkin minun mieheni äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 16:51

Olen toivonut ikiihanan purkkiruusun sijaan muuta;kerran sain toivomani pistolapion.Nyt ei tule mitään oikeastaan mieleen,joku palvelus-maankääntöä?Pitääs miettiä oikei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:08

Meillä oli tänään äitienpäivät,viikon etukäteen,koska poikani oli ilonani tänään,asuu toisella paikkakunnalla,kävimme myös äitiäni tervehtimässä hänen isoäitiään,oli oikein ihana päivä,sain haluamani,eli poikani luokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:20

minulle riitää, kun pienokaiset ja isomatkin soittavat ja lapset puhuvat 4-12v tuolta väliltä ja kyllä tämä 1v jo jotain kailottaa kännyyn...se on kaikein ihaninta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:15

Pelkkkä käynti riittäisi,mutta saan aina kovin ihastuttavia lahjoja.