Mikä olis hyvä äitien päivälahja? omalle äidilleni olen miettinyt mitä ostas jos vaikka amppelikukka. Mitä te ostatte äidillenne?

Avainsanat: mitä Äitienpäivälahjaksi omalle äidille sekä anopille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 17:30

En osta mitään.
Äiti asuu toisella paikkakunnalla, joten menen hänen luo jo lauantaina.
Lämmitetään pihasauna ja ollaan yhdessä pitkästä aikaa.
Sunnuntaina vien äitini ja tyttäreni syömään.
Yhdessäoloa, se on parasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta. se on kyllä kauniisti tehty sinulta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 15:40

Minä en osta äidilleni mitään, mutta jos ostaisin, voisin antaa vaikka lahjakortin kampaajalle tai jalka- tai käsihoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 16:29

En osta mitään, soitan pitkän puhelun.
Tyttäreni lähettänee minulle kortin, edellisvuosien tapaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:39

oon äitienpäivänä pariisissa, joten aion sieltä jotain tuoda äidilleni.. en tiedä vielä mitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:46

Mulla raukalla ei ole enää äitä eikä isoäitiä anopista puhumattakaan,kaikki yläkerrassa,mutta jos olisivat täällä muistaisin jotenkin naisellisella lahjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:42

ei ole enää äitiä:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:11

Äitini ei tarvitse mitään,mutta kukat vien tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 19:18

Ei ole enää äitiä, joten ostamiset on ostettu jo vuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:23

Jonkun kauniin kukkasen ajattelin ostaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:25

minä vien isonruusun äitini haudalle ja sinne niitä tuleekin 5 kpl jokaiselta lapselta....niitä siellä sitten vaalin ja hoidan...siinä samassa äidille ja isälle ajatuksia lähettelen...5v he ovat olleet tuolla pilvenpäällä ja meitä seuranneet, ehkäpä vähän sieltä ohjailleetkin meittiä....uskoisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 21:38

Mukin mis lukee äiti ja sit aattelin linkittää yhen nätin kappaleen sähköpostitse.Nii ja tietenki itse tehty kortti sekä runo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 10:41

Annoin jo etukäteen lahjan äitilleni. Mansikin shamppoota ja sellaisen lämpömittarin missä on piirrettyjä lehmiä. (Äiti tykkää lehmä aiheisista jutuista) Mutta ajattelin vielä soittaa veljelle että se veisi sinne ihania punaisia ruusuja viikonloppuna kun asuu lähempänä. :)

Niin ja mummolleni lähetän vain kortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:18

Lahjakoritn kampaamoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:58

Omaa äiitä ei enää ole täällä maan päällä ja anoppi ei ole äitini. Eli kukkasia haudalle ja anopin lahjomisen saa mieheni hoitaa.