Napsun serveri meni nurin tänä aamuna viimeisen vastaukseni jälkeen: Vastattu: 03.05.2009 - 02:37 ? Sen jälkeen en enää Napsuun

päässyt vaikka nettiyhteys pelasi normaalisti ja nslookup ja ipconfig ilmoitti reitityksen pelaavan muihin palvelimiin? Huomasiko kukaan muu mitään?

Lisätty: 03.05.2009 - 13:15

Hurjattanille tiedoksi, että täyttyhän täällä jonkun vartiota pitää mahdollisten vihollisten hyökkäyksien varalta. Vihollisella on tapana ( historian sottin tarkasti perehtyneenä ) hyökätä vihollisen leiriin juuri aamu yöstä, kun uni on makeimmillaan!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 19:36

hyvä et tuli kuiteskin kuntoon, kun tänne pääsit takas....ja muutkin joilla kenkkuili napsu...kiitos kun pidät noin hyvää huolta napsulandiasta, että aamuyötkin jaksat sotaretkiläisiä valvoa....nyt minä voin huoletta nukkua, kun tiedän et sie pidät rosmoista huolta...kiitos.. :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 12:41

en huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:55

No niin myöhään en enää jaksanut valvoa, miksi sinäkään et nukkunut. Ei napsulaistenkaan tarvitse koko yötä napsutella näitä kysymyksiä ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 13:17

Oiskohan ollut päivitys menossa ,tai jotain sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 13:25

Mitähän painavaa sanoit, kun reagoi vastaukseesi noin? ; )
Itse nukuin siihen aikaan, joten ei mitään havaintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 13:37

Minä olin napsuilemassa, ja huomasin saman ongelman, ei toiminut, mutta kyllä nää sivut pelas taas jonkin ajan kuluttua. Ei siinä kovin kauaa mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 16:36

No johan on devil ja samalla kun luin sun viestiä,alkoi mulla napsun se otsikko-osa välkkyä ja "plinkata",sama vika welhon serverillä,meinasin sammuttaa koko vehkeen,mutta ei antanut tehdä sitä.Yritin uudelleen hetken kuluttua ja sian sammutettua tietokoneen.Aika oli n.13 aikoihin,sitten lähdin kaalimaalle.(Huom!Mulla ei omissa silmissä välkkynyt mikään!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 17:24

no enpä huomannut moista katkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:41

nyt ainakin toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:15

En ole huomannut mitään.