Miten vaikutan?

vaikutin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 11:46

Eilen kysytty "Missä vaikutat?",mutta nyt näin päin.Vaikutan ympäristööni omalla käytöksellä,omilla teoilla...ym.Vaikutanko osallistuvalta ym.,en tiedä.Vaikutanko tyytyväiseltä?Kyllä.ym.ym.
vaikutuksesta.Sinustahan ei ole tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 11:46

En ole vaikuttanut mitenkään mihinkään. Sinusta en tiedä. Ehkä paljonkin, jos olet kovin aktiivinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 11:47

et mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:12

Etpä juuri mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:35

Et voi mitenkään vaikuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 12:37

Minuun vaikutat siten, että uteliaisuuteni herää. Mitä kaikkea sinun kysymykseesi sisältyykään esim.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:58

Jos haluat kysyä meiltä, miten vaikutamme, kysy: "Miten vaikutat/vaikutatte?" Kun kysyt, niin kuin kysyt, kysyt omasta vaikuttamisestasi. Siitä en tiedä mitään. Vaikutit minut vastaamaan näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 13:37

Minä en oikeen ymmärrä näitä vaikuttamis-kyssäreitä kun niitä on tuon tuostakin täällä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 14:22

Vaikutat salamyhkäisesti, etten sanoisi.

Miksi mulla tulee aina vaikuttamisesta mieleen korvan vaikku?
Jaa-a.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:31

Vaikutat hieman ihmeellisten kysymysten tekijältä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:40

tämä ei ehkä ole parast tapa vaikuttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 19:40

jos haluat vaikuttaa yhteiskuntaan, niin ei muuta , kuin kalastelemaan ääniä ja pääset siten vaikkuttamaan esim...kuntasi asioihin tai mitenkäs ois ihan eu vaalien...kyllä sinä voit vaikkuttaa monillakin tavoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 20:08

Mie en vaikuta ainakaan tällä hetkellä mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 23:03

Pistä nimi johonkin sinua kiinnostavaan adressiin. Osoite on www.adressit.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 10:27

Millaisesta vaikuttamisesta on kyse, lajeja on monia?
Itse vaikutan kykyjeni mukaan politiikassa (muunmuassa), vaalityössä on parhaillaan mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:18

Gutii Gutii, nii sie vaigutat urboo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 21:56

kyselemällä yksinkertaisia, aika heikosti