montako erää jääkiekkopelissä on? 4?

Avainsanat: jääkiekko jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 23:34

kolme ..... mun tietääkseni :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 23:36

Normaalisti kolme. Neljäs erä vain siinä tapauksessa, että peli on kolmannen jälkeen tasan. Neljäs erä on viiden minuutin mittainen. Ja sen jälkeen tulee rangaistuslaukauskilpailu. Siinä ratkeaa, kumpi joukkue voittaa. Nämä säännöt koskee MM-kisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 23:37

Kyllähän niitä kolme tietääkseni on, en tosin ole mikään asiantuntija, jääkiekko ei kiinnosta niin pätkän vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 23:41

Jääkiekossa on kolme varsinaista erää 20 min/erä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 23:50

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 01:22

MM-kisoissa pelataan 3 kappaletta 20 min. erää. Jos peli on tasan pelataan 5 minuutin jatkoaika niin sanotusti "äkkikuolema" periaatteella, eli se voittaa joka saa ensimmäiseksi maalin. Jos 5 min. kuluttua peli on vieläkin tasan pelataan rangaistuslaukauskilpailu. Molemmista joukkueista saa kolme palaajaa yrittää vuorollaan maalia. Jos vieläkin sen jälkeen on tasapeli, niin pelataan joukkueista yksi pelaaja kerraallaan parettain niin kauan kunnes joku saa yhden maalin enemmän, kuin vastapuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 01:55

3x20 min tehokasta peliaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 10:26

Kolme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:22

Olen ollut seuraamassa peliä jossa oli viisi erää ja pätkä kuudetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:41

Kolme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:45

kyllä tollanen pitäisi tietää.. 3 20min erää.. jos peli ei ratkea siinä ajassa tulee 5min jatkoerä ja jos ei vieläkään sitten tulee rankkarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:11

Tuli varmaan jo muiden Napsulaisten vastauksista hyvin selväksi.
Olihan siellä toki pari höpö höpö vastaustakin, mutta tuo 3 x 20 min on totta.
Pelin ollessa tasan pelataan 5 min jatkoaika, ensin maalin tehnyt on voittaja ja jos tämän 5 min
aikana ei maalia synny kummallekkaan joukkueelle, niin sitten on rangaistuslaukauskisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 21:41

Kolmehan niitä.Lisäks tarpeen vaaties (tasapelis) jatkoaika joka on 5 min ja jos sen jälkeeki tasan ni sit rangaistuslaukaus kisa...tai mikä lie voittomaali nykyseltä nimeltää ku taisvat sen muuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:57

3 tietääkseni