onko teillä jättitramppis

mulla on teen siinä jo puolivoltteja ja voltteja

Avainsanat: tramppis puolivoltti voltti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 22:10

Se on varmaankin ihan taitoja kehittävä juttu tuo rammpis, itellä ei kyllä oo ramppuliinii, mutta naapurillani, joka just muutti pois (onneks) oli ja heil pari tyttöö + kaikki naapureittenkin lapset siinä hyppivät koko kesän (neljä kesää) 'aamust iltaan', ja kun pihal yritti istuu ja ite rauhottuu ja nauttii kesästä, niin siit ei tahtonu tulla mitään, kun se jumpsis jömpsis, kriikss krääks -äänet kuulu koko ajan, jotta jos tuot harrastaa varsinkii jättiramppist, niin kannattaa huomioida myös naapurit, jookosta, sun kannattas mennä vaikka sinne sirkuskouluun, jossa nuo naapurin tytötkin olivat, siel kans saa/voi kehittää näit taitoi:)

Lähteet:
Kuulo, muistelot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 21:38

jooo o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:42

No ei ole eikä tule,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:55

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:58

Ei tässä iässä enään sellaista tarvi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 23:12

Mulla ei ole, mutta kaupunkinaapurilla on pienellä rivitalopihalla. Koulun jälkeen kaveritkin sitten hyppivät siinä, ja meno on välillä kuin välitunnilla, monta lasta yhtaikaa hyppimässä, vaikka yksi vain saisi olla kerrallaan. Ei ne mielestäni sovi ihan joka pihaan, ovat paitsi rumia ja vaarallisia, niin äänekkäitäkin ja meluisia leikkipaikkoja. Urheilukeskuksiin ja isoille pihoille, missä naapurit eivät jytinästä häiriinny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 23:36

on, kesäisin siinä tulee joskus pompittua, muttei kovin usein, enkä mitään temppujakaan tee, en osaa ja lisäksi olen notkea kuin näkkileipä :>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 01:59

Ei näin vanhana enää jaksa hyppiä. Sori vaan ja onnea sun hypyille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 10:30

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 11:36

Ei ole,mutta näin fillaroidessa tässä lähistöllä omakotitalojen pihoilla tosi jätti"pomppulinnoja",aika massiivisia,eikä kauniita mun mielestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:43

Minulla ei ole trampoliiniä, mutta minun kaverillani on se tramboliini olen hyppinyt sielä paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 13:38

Ei ole.Lapsonen kyllä kovasti semmoisesta haaveilee.Onneksi saa kaverin ja serkkujen luona käydä purkamassa pomppimisvimmaansa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 15:11

Kyllä meillä on sellainen takapihallamme. mutta itse en kyllä siihen mene hyppimään. tyttömme siinä hyppii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 15:17

Minulla ei ole mutta lapsenlapsilla on. Ei se ihan jättis taida olla. Minä en siihen uskalla mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 17:26

Ei ole, enkä koskaan hankikkaan. ei tarvetta ja lapsia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:37

ei mitään trampoliiniä