Napsu hiljeni,kun kilpailu loppui.Pitäisikö laittaa heti perään uusi kilpailu jotta väki pysyisi virkeänä Napsussa?

Avainsanat: napsun kilpailut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 20:03

Mikäli väki pysyy virkeänä vain kilpailun takia niin idea on ymmärretty täysin väärin. Onhan noita kilpailuja vaikka kuinka paljon. Toivottavasti täällä ei olla ainoastaan pistejahdissa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 20:05

23.4. arnika tätä kysyi, jotta hiljeneekö Napsu, kun kisa loppuu, niin...hmmm....sinne kurkkaamalla voi kuikuilla, kuin moni sit oli 'rehellinen' :)
Varmaankin tulee uusi kilpailu, kunhan edellinen on ns. kuitattu alta pois, luulen ma....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 20:07

Luulenpa, että napsulaiset ovat viikonlopun vietossa. Ilma on ollut niin upea, että ei kai kukaan viitsi koneella istua koko aikaa. Kyllä vakkarinapsulaiset tulevat kunhan viikonloppu on ohi. Ei siihen kilpailua tarvita. Mutta tottakai se kilpailu saattaa joillekin toimia täkynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 20:20

En usko siihen ,että kilpailu auttaisi, nyt taitaa olla vappu väsymystä vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 20:31

huomasin saman.. mut ei sitä voi koko ajan olla joku kilpailu käynnissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 20:37

Minulla ainakin on muuta ohjelmaa näin keväällä, tuolla pihalla , ja varmasti monella muullakin, ja kesällä myös on varmaan hiljaista kun hyvät ilmat on. Talvella on enemmän aikaa koneella istua.Ei kai yhdellä kilpailulla voi niin suurta merkitystä olla, ei minulle ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 20:49

Minä en ainakaan ole hiljentynyt :DD

Lupaan olla ihan yhtä ahkera ilman mitään kilpailujakaan, ei täällä niiden takia olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 20:53

Ei. enää ikinä tallaisia "vataa/kysy turhaan" kilpailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:16

Kyllä ma luulen,että hiljaisuuteen on syynä upea päivä ja vapun läheisyys.Itsellä ollut maankääntö+talikko hommeleita,aika raukea olo herkkuruuan ja saunan jälkeen,kyllä raikas kevät ilma ja aurinko sekä fyysinen työ nitistää autuaalla tavalla pienen ihmisen.Napsutellaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:27

Tänään on ollut niin hyvä ilma,ettei ole ehtinyt napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:36

En usko että kilpailun loppumisen takia hiljenee. Kyllä se on tämä kesäntulo mikä hiljentää napsulaisia luultavasti. Ei malta tässä aina napsutella,kun voi olla paljon ulkona. Kyllä meillä telkkarikin on tosi vähän auki kesäaikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:50

Vapun piikkiin menee, ei kaikki ole 24h/vrk koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 22:06

Minulla ainakin kului perjantaista lähtien aika ulkona ja sukuloimassa. Ei tuo kilpailu minua ole pitänyt Napsussa ei nyt eikä ennen eikä tulevaisuudessa. Mutta on sitä elämää muuallakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 22:42

Meillä on ollut vieraita/ystäviä kylässä. On ollut hauskaa, ollaan valvottu myöhään ja juteltu. Ei siihen koloon mahdu Napsu. Mutta lupaan napsuilla aina silloin kun muistan ja on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 02:22

Timpan ja Sulkkiksen kanssa samaa mieltä. Kilpailuja on maailma pullolaan. Jos täällä ollaan vaan sen kilpailun takia niin sitten minusta ollaan väärässä paikassa väärään aikaan. Ja sitten se Vappu...kaiken pahan alku ja juuri. Niinkun naapurin mamma sanoi....että meidän pojatkin ( yli 50 v )..... yhy...yhy....sitä...yhy...viin.....juovat. Siis suomennos: ....viinimarjamehua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 07:24

Huomenta vaan..väliin hiljennytään nauttimaan keväästä ja auringosta sekä keskitytään pihatöihin. Siis mehän ei oltu napsuriippuvaisia....paitsi vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.05.2009 - 11:08

En minäkään usko että sillä on kovinpaljoa merkitystä oikeille napsuhenkisille. Mutta nyt vain sattui Vappu ja pitkäviikonloppu muutenkin sekä alkavat kesätyöt pihalla. Itsekin olen ollut ulkona eikä ole tullut mieleenikään istua näin hienolla ilmalla täällä napsussa. Illalla ehtii vastailee sitten kysymyksiin. Nyt tulin katsomaan mitä kuuluu ja kohta lähden taas ulos tai muihin siivoushommiin.
Hauskaa päivää täällä olijoile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 17:28

Ei ole asia hyvin jos pelkän kilpailun voimalla jaksetaan olla aktiivisia. minusta olisi ehkä parempi jos uutta kisaa ei tulisi. ei tulisi niin paljoa täälläkään ns "tappeluita"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 17:33

Napsulaiset on olleet vapun vietossa ja pihaa haravoimassa, sen takia täällä on ollut
rauhallisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 18:34

kyllä se virkistäisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 20:11

varmaan tulee uusia kilpailuja, mutta kesällä on ihmisillä muutakin tekemistä, niin siksi varmaankin hiljaisempaa täällä ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 00:47

No minä ainakin olen ollut tässä jo jonkun aikaa keräämässä uusia matkailukokemuksia, juuri palasin, ei sitä silloin paljoa kerkeä napsuttelemaan, oli sitten kisat tai ei ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:26

veikkaan, että tuo vappukin sotki monen kuvioita ja vapun aivan mahtavat ilmat!!!. itse en avannu konetta koko viikonlopun aikana,koska nautin täysin ulko ilmasta ja ulkoilusta, ei sitä silloin ehdi täällä koneella istuskella:)