Mikä neuvoksi pesin tyttöni kännykän vahingossa pesukoneessa oli unohtunut housujen taskuun? Luuletteko että, kännykkä vielä alkas

tomimaan? Ei ehtinyt olla kauaa koneessa kun se huomattiin että se oli sinne joutunut. pysäytettiin kone ja otettiin kännykkä pois. nyt se on purettu osittain ja on kuivumassa. mutta emme tiedä lähteekö enää käyntiin. vai tuliko uuden kännykän osto?

Avainsanat: koneeseen pesuun joutunut kännykkä vahingossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 19:23

Ois pieni ihme,jos vielä toimisi,kerro sitten miten kävi.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. kyllä kännykkä ei vaan toimi. se mykistyi kerta kaikkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.05.2009 - 19:03

Ei kannata korjauttaa - nimimerk. kokemusta on - osta vain uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 19:21

Voit koettaa nopeuttaa kuivumista esim. hiustenkuivaajan avulla. Lopputulos on kuitenkin epävarma, eli uuden ostoksi saattaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 19:34

Ei kannata korjauttaa,uusi maksaa vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 19:47

se on entinen kännykkä, luulisin:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 20:04

Jollain oli kännykkä tippunut järveen, ja oli kuivattamisen jälkeen toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 20:25

En usko että kuivattelu auttaa, osta uusi, niin selviät helpommalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:22

Epäilen myös,että kirjopesun jälkeen kännykästä ei tule kalua.Vuosia sitten pesin mun Omegan(rannekello) farkkujen taskussa,huolto putsas ja toimi.Veteen(makea tai suolainen) kello pudotessaan pitäis viedä huoltoon siinä vedessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 21:45

Kyllä varmaan kanattaa ostaa uusi kännykkä..Saahan niitä nykyään aika edullisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 23:06

Kosteus, siis vesi aiheuttaa oikosulkuja kännykkään, siis polttaa sähköiset alueet. Yksikin virhe lopettaa kännykän toimimisen. Ei tule kuntoon. Osta uusi. Halpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 02:37

Pesuaine pitäisi kyllä ensiksi saada siitä nopeasti pyyhkimällä pois. Sen jälkeen kannattaa kuivata huolellisesti ja nopeasti. Vie se esimerkiksi aurinkoon ja laita tuuletin puhaltamaan virtauksen voimistamiseksi. Jos se on Nokian vanhempia yksinkertaisempia kännyköitä se voi vielä herätä henkiin? Tiedän tositapauksen, että kaveri on suutuspäissään heittänyt nokialaisen betoniseinää puolen kymmentä kertaa ja myöhemmin laittanut kuoret halki olleeseen kännykkään virrat päälle ja se on ...yllätys yllätys toiminut ihan normaalisti? Minulla taas saman mallinen kännykkä tippui metrin korkeudelta suoraan vaakatasossa lasipuoli alaspäin asvaltille ja laulu oli seis.

Lähteet:
kokemusta on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:47

no kokeilkaa lähteekö käyntiin.. hyvällä tuurilla lähtee, eikä ole vaurioita.. tai sit ei lähde ja pitää ostaa uusi.. mä olisin kyllä niin vihanen äitille jos se tekis tollasta mulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:50

ei se kännykkä enään toimi osta uus kännykkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 21:45

Tuskimpa toimii vaik kuivattaaki.Saatta olla nii iso vika ettei sitä toimita korjauttaa.Uutta puhelimen ostoa suosittelen mieki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 01:13

Kokeilemallahan se selviää toimiiko, jos ei niin sitten vaan kaupaan. Tuurilla voi pelatkain (ainkin jonkin aikaa, itselläni on yks kokemus kun tuli pudotettua Nokialainen kahvipannuun eikä tuntunut haittaavan mitään ...