Miten helvatussa saa mainokset yms pois s-postista???

Mies käyny jollakin pornosivustolla ja nyt s-postiini tulee noita helvatun viagra yms roskapostimainoksia...Menee hermot....

Lisätty: 03.05.2009 - 02:25

Mulla luukun s-postiosote ja käytän Internet Exploreia....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 01:23

Ota käyttöön joku parempi sähköposti, vaikka chumban mainitsema ilmainen ja hyvä googlen g-mail ja opettele sen käyttö, sitten voit lopettaa Luukun käyttö.
Tutustu suomenkieliseen Gmail:iin osoitteessa: www.google.fi/ tai suoraan www.google.com/accounts/Serv...&hl=fi
Ihmettelen vähän näitä roskaposti ongelmia, itse en ole koskaan saanut yhtään, ennen oli Elisan Kolumbus ja nyt Welhon liittymä, jotka ovat aina kiitettävästi poistaneet roskat. En tosin käy hämärillä sivustoilla, enkä koskaan anna SP-osoitettani sellaisille.
Ongelma taitaa olla enemmänkin huonossa "palvelun tarjoajassa" (liittymässä).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.05.2009 - 18:10

Saatko tuupattua ne viestit torjuttujen lähettäjien luetteloon? Jos ne sitten loppuvat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 18:38

mitä sähköpostiohjelmaa käytät?
Ellei muu auta niin imuroi ja jos on outlook express:
www.spamfighter.com/Lang_FI/...t_Info.asp

tai tämä:
www.mailwasher.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 18:59

Mie jouduin vaihtamaan sähköpostiohjelmaa, kun entiseen tuli monta peniksenpidentäjä- yms mainosta joka päivä, osaan oli lähettäjäksi merkitty minut! Olen meillä ainoa, joka osaa käyttää tietokonetta, mies ei ole koskaan opetellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 19:36

Mulle tulee jatkuvasti älytön määrä roskapostia,kun menin amerikkalaisten sivustoille.Siihen ei auta kuin osoitteen vaihto,mutta en vaihda,siivoan ne vaan joka aamu roskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 20:56

Ei mitenkää, jos käytät sitä. On tapoja rajoittaa sitä, mutta loppumaan sitä ei saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 22:11

Riippuu postista, osan saa suojatua hyvinkin, mutta esim luukku-postin peruamallin hyvä suojaaminen on mahdotonta. Paras ilmainen lienee googlen g-mail.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:48

mä ainakin painan että se on roskapostia, niin sit ne menee suoraan roskapostiin