Paras ja helppokäyttöisin autonavigaattori?

ei mitään asennus virityksiä, paikoilleen ja menoksi. hinta about 100€.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 13:23

TomTom one. Aivan omaa luokkaansa muihin verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 13:46

tom tom

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 13:48

Kaikista paras on autoilijan paperi kartta, ensin katsotaan määränpää ja lähdetään ajamaan ja samalla pidetään reitti visusti mielessä. Auton voi pysäyttää ja tarkistaa reitin jos pääsi unohtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 14:09

Samaa mieltä edellisen kanssa, kartta ja hyvä muisti on tehokkain yhdistelmä. Taajamiin tultaessa navigaattori pitää sammuttaa kokonaan, koska se neuvoo selvästi väärin, lähinnä muuttolinnuille sopivalla taktiikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 14:41

Itselläni on Tom Tom XL 22 Europe sekä karttoja mukana. Sitä ei ihan satasella saa, mutta helppo käyttöinen ja ominaisuuksia vähän vaativammallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 14:44

Oma pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 14:52

Tom Tom kuulemma paras,itsellä ei ole navigaattoria, riittää vielä nuo liikennemerkit mistä mihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 16:06

TomTom one on paras ja navigaattori on aivan välttämätön kapine nykyään.
Näet peltipoliisit osaat aina perille, jos menet harhaan saat kokoajan uuden reitin, näet milloin saavut perille, ja mikä parasta, näet oikan nopeutesi riippumatta rengaskoosta yms.. Voit ajaa 100 alueella juuri 109 ja peltipollari ei ota kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 17:32

mulla on kännykässä karttaohjelma ja gps palikka joka ottaa yhteyttä sateliittiin. Toimii mainiosta ja riittää mulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.05.2009 - 17:42

Minulla on joskus kauan sitten jostain postimyyntikaupasta ostettu, en edes muista nimeä. Halpa on ja toimii, mutta silti varmistan vielä reitin Enirosta ennenkuin lähden reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 19:45

Tom tom.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 10:58

eli tomppa on paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 17:29

Tom tom ja sinä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 20:05

Tom tom tom on paras täytyypi uskoa, kun noin moni pee... eikun sitä suosittelee... ja alukuperäisen vastauksenhan antoi jo v.-73 Marion Rung:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:36

No just annoin yhden pois jäi vielä pari (HP ja Myguide). TomTom on ehkä normaali käyttäjän kannalta paras laite. Toimiva hallinta softa, helppo päivittää myös maksulliset päivitykset.
Ja etenki takuuajan aikainen ilmainen karttapäivitys.

Itse pidän noista PDA tyyppisistä PNA laitteista koska niiden softa voi vaihtaa halutessaan suht helposti. Ja näin ollen en ole sidottu TomTomin, iGOn, Smart2GOn ym.. softiin ja karttoihin.

Lisä info esim: www.hakkapeliittagps.com/ vaikka vähän vanhaa mut alkuun pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 14:57

garmin nuvi