Kohta alkaa viimone erä,mitä mieltä ootte,et Suomen pelis Ruotsalais ja Venäläis tuomarit? mitä mieltä tuomareista ootte yleensä?

Vähän hirvittää mitä tästä tulee,äskeki jäi yks Slovakian poikittaine viheltämättä.Monesti tuntuu olevan puolueellinen tuomari vaik ei sais.Välil oikeet tuomiot ja välil ihan älyttömiä,myös sm-liiga peleis.

Avainsanat: jääkiekko tuomarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2009 - 16:53

Tuomarit on "nykyjääkiekossa" ihan perseestä, ei kestä enää hipastakaan vastustajaa, kun pilli soi!
Ennen lätkä oli tosimiesten peli, nyt mitälie kaunoluistelu/kuvioluistelu tyylistä neitikiekkoa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 22:53

Samaa mieltä, jot välillä nuot tuomarit näkee näkyjä ja sitten kun pitäisi oikein nähä, niin näkökyky menee, mut joskus ihan jees tuomareita - eli puolueettomia, niin kuin pitäis ollakin, kattelen välil tätä suomi matsii ja sit välil tuot toista matsii (siin tulee aineskii enemmän maalei, jess), Suomi-matsis ei sais olla ruottalaistuomarii aineskaa....hmmmm..
No, Suomi voittaa kyl matsin 4-2, tai sinnepäin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 22:57

Tuomarit on ymmärtääkseni arvottu noihin matseihin, joten en usko, että vaikuttaa itse pelin kulkuun. Toivottavasti Suomi voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 23:01

No ainakin tässä pelissä on tullut suomelle perin omituisia jäähyjä. Varsin kirjavaahan se puhaltelu on aina kiekkokisoissa johtuen juuri eri maiden tavoista, säännöt on samat mutta niiden noudattaminen ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 23:40

tuomarit on ihan hyviä ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 01:30

Paistaa pikkuisen kuin olisi ollut tuomarit valittu suomen vastaisesti, kun jäähyjä kasaantui niin herkästi, mutta peli on peliä, olkoon tuomarit mistä tahansa. Pitää pelata niin hyvin ,että voittaa joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 10:02

Pääasia on,että peleissä on tuomarit.Luultavasti ihan ammattitaitoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:42

Loistavia tuomareita.