Joko olette kävelleet ulkona paljain jaloin? minä en ole vielä uskaltanut.

Avainsanat: kävely ulkona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 22:27

Harvemmin täällä kaupunkioloissa tulee paljain jaloin käveltyä. Ehkä sitten kun rannalle menee, Ei muuten. Joka paikassa on kaikenlaista törkyä. Koiran kakkaa, lasin siruja ym. Jos asuisin maalla olisi se mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 22:37

Kyllä tässä omalla pihalla olen tepastellut paljain jaloin,mutta jalkapohjat vielä arat.
Kesällä kävelen paljon omalla pihalla,se tekee niin hyvää jalkapohjille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:42

Empä ole.En ees oo vaateitta viel vähentäny,takki pysyy pääl.Kuiteki (tääl ainaki) paikka paikoin viel lunta ja kevät ilma on petollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:50

Tuossa terassilla ruukaan kävellä varpasillani milloin minkäkin asian takia.
Maassa sen verran, että olen juossut jotaki autolta hakemassa muutaman metrin päästä ovelta.

Lisätty: 01.05.2009 - 22:52

Siis sitä samaa teen ympäri vuoden. Ei liity kevääseen. Tuntuu mukavalta juoksasta paljain varpain vähän lumessa nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:56

Täysin mahdotonta kun on maa jäässä. Muutenkin sandaalit on kesällä parhaat, ei tarvitse pinsetillä olla lasinpaloja kaivamassa kavion pohjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 23:41

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 23:48

Ei vielä onnistu käppäilemääm ilman kenkiä, on niin muruset tiet. Mikä ettei jos kesällä kävelisinkin ilman paitaa, se rentoittaa koko ihmistä ja on onellinen, ei huolen häivää.
Kävelee reppu selässä minne tahtoo.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 01:59

Onpa tullut kaiken talvea tullut oltua paljain jaloin, mutta ei voi kävellä ympäriinsä, ettei astu lasiin tai johonkin vastaavaan. Rannalla kyllä kävellään ilman kenkiä, sillä hiekka menee helposti kenkiin ja se ei ole mukava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 03:46

On tullut tassuteltua jo maaliskuusta alkaen,kun Sulo-haukkua takapihalla käytän iltaisin ja aamuisin.....Oon niin tottunut tuon avantouinnin kautta kulkemaan ,jopa lumessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 05:29

En kulje pihalla paljain jaloin kun nurmikolla vähän, sepeliä on kulkuväylät ja se tekee kipeää jalkapohjiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 07:18

Ei täällä voi kävellä paljainjaloin edes kesällä,paitsi rannalla ja maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.05.2009 - 09:09

Se onni ja autuus on pitänyt jättää jo vuosien taakse. Vain jossain etelän rantahiekalla uskallan vielä kävellä paljain varpain. Ja sitä minä myös sitten teenkin. Rakastan kävellä ihan vedenrajassa, jossa aalto välillä kietoutuu nilkkojen ympärille. Se pistää varpaat kippuralle jotka ankkuroivat minut altavaluvaan hiekkaan. Ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 10:05

Ei vielä tähän vuodenaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:45

Kyllä joka aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 17:25

en vielä.. kylmä ja kostea maa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 17:42

Jalkapohjille tekisi hyvää ja loppukesästa ei tunnu kävyt ei kivet. Valitettavasti tuolta lumen alta on paljastunut ½-vuoden jätökset. Lämpötila sallisi mutta oma luonto ei. Ainoastaan luonnossa kaupungin ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.05.2009 - 19:24

Juuri äsken itseasiassa ensimmäistä kertaa tänä vuonna kävelin paljain jaloin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 21:08

no joo en ole kovin käyttänyt trampalle kävellessä crokseja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 20:18

terassilla , kun aamukahvilla käyn ja muutenkin siellä pompin niin paljasjaloin, mutta maassa en ole kävellyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 00:21

Tottakai. Ok-talossa postilaatikolle on matkaa 50 metriä. Se on hyvä matka hakea aamulehti paljain jaloin ympäri vuoden. Herättää hyvin... Vappuna kävinkin jo lyhyellä kävelylenkillä ilman kenkiä = KESÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:30

hi, eilen tuli kokeiltua,miltä se kylmä nurmikko tuntuu paljaiden jalkojen alla, mutta kyllä se vielä niin viileä ja märkä on. mutta pian kirmaillaan paljain jaloin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 16:58

nurmikon ajelu tehdään perinteisesti paljain jaloin, kerran sekin on jo tänä keväänä tehty
(käivi aika sukkelasti9