oliko, vappu kiva poikaystävien kanssa

ostiteko ilmapalloja

Avainsanat: vappu rakas ilmapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2009 - 02:56

Oli kiva vappu, vaikka en viettänytkään sitä mitenkään erityisesti mieheni kanssa. Aatto oltiin kotona, ja vappupäivänä kävin vanhemmilla, ja kaverin kanssa keskustassa. Avomies jäi silloinkin kotiin. Ei sitä enää tässä iässä mitään ilmapalloja ostella. Maksavatkin varmaan nykyään maltaita, kun olihan ne hinnoissaan jo markka-aikanakin, jolloin äiti aina osti vappupallon, kun olin pieni. Sen sijaan ostettiin kaverin kanssa siiderit ja jäätelöt. Sampanjaakin tuli vanhemmilla juotua, oli tosi hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 22:14

En ostanut ilmapalloja, eikä poikaystävistä ole tietoakaan, mutta vappu meni silti ihan kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:54

Kun ei ole poika ystävää. Aviomies kylläkin ja vappu meni kivasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 23:42

vappu oli ihan kiva, tosin ilman poikaystävää ja ilmapalloja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 05:24

Ei minulla poikaystävää enää ole hän on minun mies. ostimme 3 ilmapalloa lapsenlapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.05.2009 - 09:06

Ei meillä ole eroa onko vappu, juhannus tai ihan tavallinen viikonloppu. Sama kaava toistuu. Minä valvon ja isäntä nukkuu. Yhteistä ei ole mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 10:08

Poikaystäväni on nykyään aviomieheni ja ilmapallot ynohdin ostaa enkä lähtenyt uudelleen kauppojen ruuhkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:46

Erittäin mukavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 17:28

ihan aviomiehen kanssa oli kiva.. ei ollut ilmapalloja

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.05.2009 - 19:25

Kyllä oli, oikein hyvä vappu