Nyt on vappu ohi. Oliko hauska vappu??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 21:36

Oli oikein hauska ja 'aikuismainen' Vappu, nuot nuoret tuli illalla kuuden aikoihin
(15-20kipaletta), naposteltavaa riitti ja grillattavaa, pelattiin viel tuot Aliasta, pikkasen oli vaikeeta kun oli yks perulainen neitonenkin joukos ja piti sit enkuks selittää sanoja, saunaan ei sit päästy kun se remppa viel kesken siel, iloista nuorta seuraa ja rattosaa tuntu kaikil olevan, eikä vähiten miul, heil tällänen vaikutus minnuu, jot naurua piisas ja vitsin 'vääntöö'..., vieraskirjaan kirjuuttelivat ja sielt löyty monta mukavaa Vappua aikaisemmiltakin vuosilt tääl, tais olla 1989 ensimmäiset, ja aina samat kivat poikieni kaverit, mutta tosin nyt näin varttuneina..... mukavaa kun viittivät/jaksavat näit meitin perinteit ja tulla tänne 'vanhusten' seuraks...:)

Kysyjän kommentti

Ihanaa kun tulevat vanhusten seuraksi. Niin meidänki nuoret tekevät..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 21:23

Kyllä se oli noiden lastenlasten kanssa hauskaa, jäävät täksi yöksi vielä, kissat ei kyllä tykkää noista ilmapalloista jotka katossa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:24

Eilen oltiin mieheni kanssa kahdestaan,tänään kävimme ajelulla jakyläilemässä,oli ihan mukava vappu,kun ilmatkin vielä suosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2009 - 21:25

Eilen illalla hassuttelin perheen nuorimmaisten kanssa kun kävimme iltasaunassa ja kahvilla. Tänään oltu ulkona pihatöissä ja ilta on mennyt puhelinlankoja kuunnellessa ja napsutellessa ja meilejä kirjoitellessa. Entäs kysyjän itsensä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 21:48

Vappu oli ihan tavallinen. Ei mitään koho/lasku - kohtia. Yksin kotona jääkiekon seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:55

Ihan kivasti,kiitos liisukka,entäs itselläsi?
Eilen grillausta,viinittelyä ja pörisemistä naapuriystävän kanssa,taustamusana Leonard Cohen konsertissa Lontoossa.Tänään "vappukävelyllä" luonnossa ja auringossa eli ei mitään ylilustig,mutta mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:55

Ihan tavallinen vappu. kotona oltiin tänään. eilen käytiin isolla mummolla lapsenlapsen kanssa kylässä. tänään lapsenlapsi haettiin kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:03

ihan kiva, vaikken tehnytkään mitään.. tärkeintä ettei tarvinnut mennä kouluun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 22:06

juu
no vähä olin poikaystävän kanssa
ostimmemolemmille sydän ilmapallon ja sikan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:14

Erittäin mukava, kiitos kysymästä. Otin valkolakin pitkästä aikaa esiin koska tyttäreni saa tänä vuonna oman lakkinsa. Kävimme isomummin luona syömässä nakkeja ja perunasalaattia ja jälkiruoaksi tietysti omaa simaa ja tippaleipiä. Aurinko lämmitti mukavasti ja olo oli muutenkin keväisen kevyt. Kunpa kesä nyt ei näyttäisi takapuoltaan vaan kulkisi rinnalla aina syyskuulle asti.

Nyt sitten odotellaan juhannusta ja sen jälkeen päivät alkavatkin lyhetä. Eli pitäkää kiinni jokaisesta aurinkoisesta päivästä ja nauttikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:57

Kyllä se oli ihan sellainen kun kuvittelinkin, lastentapahtumassa ja pieni lenkki kylän keskustassa. Sen jälkeen tavaroiden pakkaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 02:01

Oikein onnistunut juttu oli ja nyt sitten taas on arki edessä. Parempi niin, sillä saa mennä aivan rauhassa, eikä ole mitään paineita, että laita sitä tai tee sitä.
Eiköhän Jussi ole seuraava kovempi pala edessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 10:09

Ihan onnistuneesti meni.Hauskaakin pidettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:46

Erittäin hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.05.2009 - 19:25

Oikein hyvin meni vappu ja hauskaa oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:33

kiitos, todella hyvin ja rauhallisesti meni vapun vietto. tehtiin hyvää ruokaa muutaman ystävän kanssa ja saunottiin. nautittiin ihanasta ulko ilmasta ja tuli tehtyä siinä samalla pihan siivoustakin. nii ja pari kuplivaa kuohari pulloa tuli nautittua, mutta ei mitään isompaa juhlimista tänä vuonna.