Onko kenelläkään kokemuksia pascha bay hotellista? Jotenkin tuli es.videosta sellainen kuva ettei siellä ole hetken rauhaa :) Toki muksu viihtyisi mikä tärkeintä..

Lisätty: 01.05.2009 - 15:18

Hyvä anonyymi. Kiitos viestistäsi! Varmaan ymmärsitkin vastatessasi etten ihan tota tarkoittanut..

Lisätty: 01.05.2009 - 20:25

Älkää nyt painimaan herranjestas painii ruvetko!

Avainsanat: turkki alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 22:42

Tulimme Pascha Baysta lauantaina. Hotelli oli juuri avattu kauteen ja pari ensimmäisä päivää oli mukavan väljää ja rauhallista. Keskiviikkona tuli lisää turisteja ja elämää alkoi olla jo altaillakin. Lapset viihtyvät hotellissa hyvin, paljon ohjattua Bamtse-klubi meininkiä. Hotelli on siisti allas todella suuri ja aurinko paistaa koko päivän altaalle. Huoneista kaikki äänet kuuluvat joka suuntaan, joka häiritsi pahoin nukkumista. Toisista huoneistoista kuuluva juhlinta ja öykkäröinti jatkui joka yö kolmeen neljään saakka. Huomautuksista piittaamattomat skandinaavit eivät juuri antaneet tilaisuutta nukkumiselle korvatulpista huolimatta. Flower Gardenissa oli paljon rauhallisempaa,mutta kaikki saatta olla tuurista kiinni,miten käy.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 15:07

Hotelleissa asuu yleensä aika paljon ihmisiä ja he myös silloin liikuvat hotellialueilla. Jos näin ei ole ,niin silloin on joku pielessä siinnä hotellissa.
Yleensä hotellit ovat rakennettu siten, ettei kenenkään huoneistoon tarvitse turistivirran mennä, joten huoneistoissa yleensä hotelleissa on ihan rauha pidempäänkin kuin hetken.
Uskoisin em. asioiden pitävän paikkansa myös tässä hotellissa.
Jos perhe on vailla lomaa,jossa ei ole paikalla muita ihmisiä ja varsinkaan ulkomaalaisia, niin tällainen turisti hotelli ei ja paikka ei sovellu silloin alkuunkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 15:27

Kyllä on taas joku idiootti vastannut tähänkin! Minä kyllä ymmärrän mitä tarkoitat. Oltiin perheen kanssa tässä hotellissa viime syksynä ja sanon että hotelli oli loistava! Mutta jos haluat aurinkotuolissa istua niin onnea yritykselle varsinkin jos lapsia on mukana =) Kauhea meteli kokoajan ja aktiviteettiä ihan liikaa. Valitaan kyllä seuraavan kerran hieman rauhallisempi hotelli. Mutta totta lapset tykkäsivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:03

Niiinkin ruuhkaisessa paikassa on vaikea välttyä häiriöiltä.Jos lapsia on mukana,kannattaa valita lomakohde siten,että sitä suositellaan lapsiperheille.Silloin sielä on toisenlaista.Mutta aina ääniä kuuluu,siltä ei voi välttyä.