Oletko jo hamstrannut suusuojusta apteekista,ovat kuulemma monin paikoin loppuneet?

Itse en ole,varmasti viranomaiset niitä tarpeen tullen jakavat väestölle.

Avainsanat: sikainfluenssa suusuojus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 21:06

En ole enkä aiokaan. Jos sellainen suun edessä pitää liikkua niin ennemmin linnoittaudun kotiini. Ruokaa saa tilattua netistä ja kotiinkannon voi pyytää jättämään oven ulkopuolelle.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 12:47

Enpä ole, viisaammat sanovat, että niistä kevyemmistä versioista tässä tilanteessa enemmän haittaa kuin hyötyä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:49

En todellakaan ole ja nämä Suomen tapauksethan ovat mitä ilmeisimmin jotain muuta kuin sitä sikaa itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:56

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:10

En ole, enkä aiokkaan, ennenkuin niin joku sitten joskus ehkä määrää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 13:30

Suojukset on kuulemma tarkoitettu sairaille, etteivät levitä tautia. En ole niitä hankkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 13:32

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:52

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:17

En ole. Lahdessa pelästyttiin ja ostettiin ne loppuun joka apteekista kun erään lahtelaisen epäiltiin sairastuneen tuohon H1N1 virukseen. Epäily on nyt kuitenkin osottautumassa aiheettomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 15:53

En ole. Suomen tapauksethan todettiin aiheettomiksi.
Hengityssuojasta on sanottu ettei sitä tule käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 16:15

No, en ole, onhan niitä isompiakin tautiuhkia ollunna tääl Suomes, eikä tällast hysteriaa ollunna kuin nyt tästä... rokote kehitteillä kuitenkin, niin kuin muihinkin influenssoihin joka vuosi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 16:42

En ole minäkään. Sitten vasta jos on todella, on vaara vaanimassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:14

En ole hankkinut, mutta jos epidemia jatkuu ja lentoja kuitenkin lennetään saatan matkalle hankkia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:14

En ole hamstrannut niitä, enkä aiokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:47

en ole. miksi pitäisi ku sitä ei edes ole suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 18:37

en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 18:57

En ole koska se ei auta mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 19:13

Rautakaupasta saa pölysuojia. Raksalla käytetään vähintään pf 2 luokituksella varustettua suojainta.
Se poistaa hengitysilmasta kaikenlaiset mekaaniset partikkelit. Pf 3 luokkaa voi sitten käyttää, jos halutaan suojautua vaikka homeitiöitä vastaan. ko. suojat auttavat varmaankin sikatautia vastaa. Jos suojassa on venttiili, joka helpottaa ulospäin hengitystä, niin se ei sitten suojaa muita ihmisiä jos on itse taudin kourissa.
Mutta hei, otetaan ihan rauhallisesti. Ei viitsitä lietsoa paniikkia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 21:56

En oo viel katsonu aiheelliseks hankkia.Parempi ois jos maista jossa on ei päästettäs ihmisiä pois,ei sit leviäis nii helposti.Hieman kyl pelottaa,jos se jonku mukan kantautuu tällekki paikkakunnalle...Entenki noist venäläisit ei voi mennä takuusee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 10:22

En ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:52

Hammastahnaa ostin apteekista,hyvä suoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 17:26

en todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 19:41

Enpä ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 17:30

no en tosiaankaan ole.Miksikään michael jacksoniksi rupea.