Onko Vappujuhlasi ollut onnistunut????

Avainsanat: vappu vappu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 12:07

Hyvinhn tää vappu kotona ollessa meni. Ihana aurinko ulkona voi makailla kalliolla ja kuvitella että olisi kaukana kotoa saarilla. Minäpä keksin vappu runon,se menee näin......öhöm:Vappua alkaa heti juoksu jalkaa! Uusi leikki alkaa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 10:29

Kyllä se on ollut onnistunut, nyt odottelemme lastenlasten kanssa tivolin aukeamista ,että on vieläkin onnistuneempi tämä vappu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:34

On ihan mukavasti kyllä.Sen kummemmin en ole juhlinut.Rauhallinen vappu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:38

joo ihan kivasti meni vaikken juhlinutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:40

Eipä pahemmin ole tullut juhlittua,
mutta kaikki on mennyt hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:41

Tänään vasta "juhlitaan" vappua ja kesän alkamista !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 10:46

Jääkiekon parissa meni ihan hyvin. Huonomminkin olisi voinut olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:52

Tänään on Vapunpäivä ja aiomme juhlistaa sitä hyvällä ruoalla ja seuralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 11:00

Ei ole ollut juhlia, ja kauhea migreeni jo tuosta televisiosta ja radiosta,joista ei tule kuin tuota Punalippu ropagandaa ja toveri lauluja.Kuka nykymaailmassa haluaa enää tuollaista kuulla?
Törkeää,että maksan Ylelle valtavia summia lupamaksuja ja sitten joudun joka tuutista ja kanavalta kuuntelemaan kommunisti lauluja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:14

Aatto on mennyt ihan rauhallisesti kotosalla. Tänäänhän on varsinainen Vappu. Täytynee lähteä aurinkoiseen Vappusäähän katselemaan Vapunviettoa jos siinä nyt mitään katsomista on, mutta ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:15

Tosiaankin oli hyvin onnistunut!
Olin Playa Del Inglesissä Ale pubissa ja siellä isäntä oli järjestänyt ruuat ja juomat henkilökunnalle, sekä vaki asiakkaalle, eli mulle!
Siinä pelasimme piljardia ja heittelimme saapasta !
Oikein onnistunut ilta ja nyt on oikein hyvä vappu päiväkin ,kun ei ole edes sitä krapulaa, vaikka olisi voinut ollakin, mutta olen jo niin monet juhlat vieny siististi lävitse ja oikein nautin aamulla heräämisestä, kun tietää ,ettei ole pää kipeenä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:15

Hyvin on mennyt ja ei ollut aamulla pään nivuset kipeät, kun ei sen viinan kanssa lotraa......varsinkin kun pysyy tuoremehu linjalla. Niin ja vesi paras voitehista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:38

Kiitos kysymästä tanneli,hyvin meni,rattoisan rauhallista!!
Kiva pikku vappuruno sulla koira!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:25

Kiitos vaan, ihan kivasti vappuaatto täällä kotona oleillessa meni. Jäin koukkuun yhteen peliin ja sitä naputtelin pitkälle yöhön. Nyt vaan odotellaan mieheni kanssa, että tulee aika mennä lastemme kanssa syömään toisen tyttäremme luokse. Siellä on iloinen meininki, koska pientä porukkaa on läsnä oikein lukemattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:56

Mukavasti meni vappuaatto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:24

Kyllä kaikki on ollut ihan sellaista kun kuvittelinkin. Terassi aukesi tänään ja täyttä näytti olevan kun mentiin ohi lastentapahtumaan, joten varmaan muillakin ollut ihan lystiä. Tarvis vielä jaksaa pakata koko irtaimisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 15:45

jees, mikäs tääl kotona löhötessä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 16:48

Vapusta en piittaa... en ole punainen. Eli hyvin on mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:19

kiva oli vain olla lasten kaa, nukahdin kertaalleen nojatuoliin kun pikku piltti istui sylissä, olo oli niin mukavan lempeä ja läheinen, vaikka simpsonit tellussa telmivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 18:15

Mukava työpäivä oli ja nyt alkaa loma. Laiteltiin miehen kaa hyvää ruokaa ja pikku hiljaa pakkaillaan matkalaukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:55

Suorastaan loistelias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.05.2009 - 19:27

Oikein onnistunut oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 22:16

Ihan toisenlainen Vappu Vilnassa, muttei mitään valittamista (säätkin vielä suosivat, täysi kesä)