Monikohan lapsi joutui taas katsomaan ja kärsimään vanhempiensa känniörvellystä eilen ja mahdollisesti jatkuu sunnuntaihin asti?

Sääliksi käy näitä lapsi parkoja, joiden ei pitäisi joutua kärsimään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 20:20

Kyllähän sellaisenkin esimerkin voi lapsilleen antaa, että otetaan pari lasillista kuohuvaa juhlan kunniaksi mutta ei aleta juopotella örvellyskuntoon. Jos juo siististi viiniä ruuan kanssa, ei siitäkään humallu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 09:22

Varmasti moni lapsi joutui sitä näkemään, ja monet vanhemmat kun lapsi tuli kotiin örvellys kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 09:27

Surullista mutta totta, ja toisinkinpäin, lapset voivat ottaa mömmöt ja keskarit ja muut spiidit, vanhemmat ehkäpä vielä käyttävät kossua ja kaljaa.
Onko mahdollisesti itselläsi alkoholiongelma? ja sinun lapsesi joutuvat kärsimään.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 09:49

Kyllähän" juomat" kuuluu vappuun, niinkuin (vappu)nenä päähän!
Tietysti voihan sitä nautiskella sivistyneestikin ja kohtuudella !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 09:58

Tässä talossa ei ainakaan yksikään. Suomessa on näitä juomajuhlia suunnilleen kerran kuukaudessa, joten jokaiseen ei tarvitse osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:39

jep, sääliksi käy.. toivottavasti ei kauhean moni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 10:55

Palisanterille tiedoksi, etten ikinä ole ottanut alkoholia,enkä ota. Se saattaa olla sitten se minun ongelmani ja lapseni ovat jo aikuisia ja lapsenlapseni pieniä.
Ja sitten sellainen asia, että alkoholijuomat eivät kuulu mihinkään vappuun tai tuppuun vaa ainoastaan viemäriin. Piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:27

Yksiselitteisesti. Jokainen on liikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:35

Kyllä niitä lapsia on jotka joutuvat kärsimään vanhepien alkoholin-käytöstä
Säälittävää tällaiset vanhemmat eivät ajattele lasten kärsimyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:31

Kyllä niitä on paljon sellaisia lapsia. Olipa mikä pidennetty viikonloppu sitten hyvänsä. Eikä tarvi olla pidennettykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 13:59

Liian moni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:21

aivan liian moni. surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 11:56

Herra tietää, muttei kerro.