!!!!!Hyvää vappua koko napsun väelle!!!!!!!!

Kertokaapas samalla vapun vietostanne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 22:38

Kiitos paljon, ja sitä sullekin. Tässä kotona olen ja katson jääkiekkoa. Sitä on tullut melkein koko illan putkeen. Minä en vietä vappua mitenkään. Tämä on ihan samanlainen päivä kuin kaikki muutkin, paitsi että Napsussa on hiljaista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 22:54

Sitä samaa sinulle, hyvä koira kaveri.Minä olen mammahommissa, lapset nukkuvat jo. Ulkona olin paljon , pihahommia tekemässä ja sain aurinkoa käsivarsiini, ne punoittavat nyt vähän. eli tällaista tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:20

SAmaa Sinulle hyvä koira!En ole katsonut jääkiekkoa,mutta parannettu n hyvän naapuri/ystävän kanssa maailmaa ja potlitiikkaa ja kuunneltu samalla Leonard Cohen konserttitaltiointia ja fiilistetly niin maar H.sti eli nyt ittekseni kait pitäis panna maata,kun viime yö jäi perin vaillinaiseksi ja vätystää ja viini vaikuttaa jo oimakkaaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:23

Kiitos kovasti ja samoin erittäin hyvää vappua sinulle ja myös koko napsun väelle! Tänään siivoilin hippasen pihamaata ja soittelin kavereille. En lähtenyt mihkään vapun viettoon. Huomenna pitäisi mennä Helsinkiin. Kotiasioita olen laittanut kuntoon ennen reissua. Kävin iltapäivällä autoilemassa kylällä ja ihmettelin vaaleenpunasta! limusiinia joka siellä pyöri. Rodos odottaa ylihuomenna. Nyt meinasin mennä meidän ihanaan ulkosaunaan kylpemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:23

samoin kiitos. kotona oon ollut.. äsken kävin nopeesti kaverilla ja katottiin jäkistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:39

Kiitos samoin sinulle!:)Ihan kotosalla ollaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:56

Kiitos samoin sinulle. Tennistä pelaten, jääkkiekkoa seuraten ja grillaten vappu menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 06:59

Eilen töisssä ja juhlinta alkaa vasta tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:17

Kiitos samoin,vappu menee tässä pikkuhommia tehdessä.Juhlimiset jätetty jo aikaa sitten muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:48

Kiitoksia !, "Hyvää ja iloista valpuria myös täältä", palstalaisille !
Lenkille täytyy lähteä, kun on niin kivannäköinen sää ja "pääkin" on kunnossa vappuaaton jäljiltä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:05

Koralle oikein hyvää vapunaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:26

Kiitos sitä samaa siulle oikeen hauskaa Vappua :D Eilen olin ukkoin kanssa serkkuni ja hänen miehensä luona Vappua viettämässä ja tänään olis tarkoitus mennä Äipälle juhlimaan vähän lisää Vappua.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:27

kiitos,,vappu, siinä juhla verraton ,työmiehen juhla , no eilen kävin paikalisessa lauloin muutaman laulun,kyllästyin överiksi menevään juopotteluun jota eräät harrastivat äänekkäästi lähdimme pois klo 24.05 .. oisko se tämmöstä rauhallista ja tasasta oloa ,ei ole täällä marssejakaan jota seurais ,,no eihän sitä tiä vaikka lähettäis johonki maalikylään seuraamaan. en käyny edes kokolla ,ehkä kaiken takana on tämä mahdoton köhä.. mutt kaikille ihanille ja muillekin kuin napsulaisille ihanaa vappua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:29

Kiitoksia vaan ja samoin sinulle!
Tuolla olen jo kertonut tapahtumista toisessa kohdassa, mutta sanon vain, että oli oikein onnistuneet vapun vastaanottajaiset tarjolla oli kaikkea, mitä mieli teki ja jokainen sai varmasti mielensä mukaan! Nyt olis vaan aika sitten etsiä paikka missä voisi marssia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:06

Kiitos ja samoin sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:25

Hyvää vappua Hauvelille! Kotona oloa milloin en töissä ja kotona musta kiva ja hyvä olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 14:01

Kiitos samoin! Ootettiin niin innolla vappua ja nyt se sit on ohi.