Asuuko kukaan Napsulaisista liperissä tai joensuussa?

Olisi kiva tietää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 21:47

No heippa koira. Täällä on tänään vähän hiljaista, kun on vappu. Taitaa porukat olla juhlimassa vappua. Minä en asu sielläpäin. Joensuussa olen käynyt muutaman kerran. Ei tuttu kaupunki. Ja Liperistä en tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 23:24

enpä asu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:25

Heh. Nekin paikkakunnat tuttuja, eli olen siellä pyörinyt, mutten asunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:26

Iömeisesti on hiljaista,koiraseni,minä olen Helsingin keskustasta enkä ole koskaan käynyt Liperin suunnalla;mutta ei se Vappu ole sen kummempi viikonloppu kuin muutkaan,paitis ,että täällä ihmiset pitää näköjään isompaa meteliä=kirkuvat,mikä taas EI miellytä mua,mutta olenhan mummo-ikäinen etc.tradioconal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 01:03

Asun Outokummussa, mutta olen syntynyt joensuussa, sinänsä kurja paikka, joensuu nimittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:03

Olen outokumpulainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:19

en asu siellä ,mutta olen ollut töissä liperissä,sekä joen suussa,silloin nuorena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:07

Pian toisessa niistä, siinä suuremmassa ainakin jonkin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:48

Aika lähellä Liperiä asun, naapurikunnassa. Joensuuhun matkaa 41 kilometriä. Outokumpuun 22 km. Suuri järvi lähellä jonka pintaa pudotettiin aikoinaan 9 metriä Puhäselkään.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:07

Olen turkulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 16:42

En asu, en ole ikinä edes käynyt kummassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:26

Asun Joensuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2009 - 19:57

Liperin ja Joensuun tiedän. Olen kummastakin muutaman kerran ohi ajanut ja Joensuussa käynnytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:43

kyllä sitä hyvin lähellä tulee asuttua..joensuun keskustaan meiltä matkaa n.13km :D. ja liperiin tästä on reilu 20 km..eli lähes naapureita ollaan:)