Jos kysyisin, kuinka moni aikoo vetää / on vetänyt jo - aattolärvit, kuuluisi 97,6% s-sipuleittemme vastauksista kutakuinkin -Hyj!

... joten en kysy.

Avainsanat: vapunviettely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 18:57

Hyi, RamsesNeljäs. Kuinkas nyt noin kuvittelet. Minä ainakin aion ottaa olutta, mutta lärveiksi asti ei onnistu. Yleensä sitä ennen alkaa jo väsyttämään. Että hyvää vappua sullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 19:00

Mie oon ainakin jo hyvässä hiprakassa täällä näin.
Kohta lähikuppilan terassille jatkamaan! Että täällä ei ainakaan huudeta hyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 19:01

Minä en ota mitään alkoholia tänään, olen mammahommissa, itse taidat olla lärveissä, mutta hyvää vappua sinulle kaikesta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 19:07

Hyi itelles. Jos ois mitä jois niin jois pois ettei ois mitä jois. Hauskhaa vaphua... Hik!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 19:15

Ei tässä olla nyt missään suistossa, saunassa jus käytiin, aatteltiin kyllä lähteä pikkusen katsomaan kylän meinkiä vaimoni kanssa ihan kävellen ja nautinnoksi ruumiille ja sydämelle.
Hyvää vappua vaan kaikille napsulaisille. Voihan siellä lenkillä tavata tuttuja, kutsumme varmaan heidät kylään tänä iltana.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 19:22

Vappulärvit vetäsin viime lauantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 19:56

hyi hyi hyi sinua ramses.
jos oikein tarkkoja ollaan, vetäisin yhden keskarin kootessani tätä atk-pöytää. muuttopuuhat meneillään, ei ehdi dokailla eikä muutenkaan hillua.ettäsilleen, mutta imase sinä kaikkien meidän puolesta!!!
työn orjat jne.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:19

Sinulle vaan Hyvvää Vappua !!! Olen kyllä ite vähän maistellu punaviiniä, mutta lärvien vetämiseen asti siitä yhdestä pullosta ei ole - Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:43

no just joo.. mä en juo ikinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:52

Hauskaa Wappua :) Limppari/sima-linjalla ollaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 21:37

Hyi. Alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri. Hyi Hyi......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:14

Onneksi et kysynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:31

Kyllä meinasin vetää kepeet, mutten lärvit. Huomenna oltava iltapäivällä ajokunnossa ja sen myös teen. Saunaan menossa... Heippa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:35

JOo,onneksi muutkin tunnustivat eli viiniä on kulunut "tilkkanen";hjuvan naapurin klanssa grillattiin ja nauttiin herkkuruokaa ja kuunneltiin Leonard Cohenia ja fiilisteltiin eli ylen rauhallisesti on ns.vappuaatto kulunut kuten kait IKÄihmisillä yleensä,luulisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:27

juomiset on juotu jo joskus nuorena,silloinkin vain olutta,ja viiniä,viinaa en ole juonut känniin asti milloinkaan.saan allergisen reaktion ,jo yhdestä rogista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:09

Tämä viikonloppu kuluu paketessa ja ulkoillessa,
ei ole siiderit mielessä kuin ehkä kk päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:03

Kyllä vappuun kuluukin "vähäsen ottaa", mutta miksi ihmeessä, "Lärveiksi" asti ?
Mutta jokainenhan taaplaa tyylillään, eikös ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:37

Oikein hauskaa vappua, vaan, mutta ilman että lärvit olisi täynnä!
Ei ole pelkoa sellaisesta lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:12

Hyi itsellesi!Kyllä Vappuna voi vähän ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 18:53

join kyllä mutten lärvejä. katkaisin 8:n kuukauden tipattomani juhlistamalla vappua, käytiin kaverin kans katsomassa sambaajia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 22:01

Toine peräkkäine vappu selvinpäin.Viime vuon ei huvittanu juoda,nyt ois huvittanu,mut ei voinu.Yskänlääke kuuri pääl ja sillo ei alkoholia nautita pisaraakaa,ku lääkeitä otetaa.