loppuuko öljy milloin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 14:56

Uusiutuva luonnonvara.
Jos pian aletaan autoilemaan sähköllä tai jollain muulla niin kysyntä vähenee. Talojen lämmitykset hoidetaan jo pääsääntöisesti muuten, esim. pelletti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 15:37

huomenna loppuu jos en käy ostamassa

Lähteet:
keittiö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 15:39

Ei huolta. Jos öljy loppuu,niin jalkapohjiemme alla on energiaa niin paljon,ettei se lopu ikinä.
Mitä syvempi reikä porataan sen enemmän ja kuumempaa energiaa sieltä löytyy ja rajattomasti.
Sitten tuolta taivaalta sitä tulee myös rajattomasti lisää, joten huolta tosiaan on turha kantaa.
Minkään laista energiapulaa ei ikinä maapallolla ole tulossa ja sellaisesta puhuminenkin on täyttä huuhaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:12

ei lopu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:22

Kesällä kello kuusi, sateen sattuessa jo edellisenä päivänä:), vitsi, vitsi...

No vaikka onkin uusiutuva luonnonvara, niin mielestäni kulutus on suurempaa kuin öljyn syntyminen maan uumenis, joten saattaapi loppua tuos 2050 noin, mut miehän en oo sitä enää sillonn näkemäs, jot ....siitä huolimatta ja ehkä just siksi Hauskaa Vappua kaikille!, ja eikun taas kokkailee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 18:39

Ei lopu sun elinaikana, joten älä huolestu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 21:57

Olen kieltämättä joskus miettinyt samaa,mutta kuten jo edellä todettiin ja kouluajoilta on muistissa niin öljyhän uusiutuva luonnonvara :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:16

Loppuu tulevaisuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 01:20

Kun säiliö on tyhjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 01:21

Sitten kun sitä ei enää ole! Eli ihan kohtapuoleen. Olehan valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:07

Ehkes huomenna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 10:20

Tua noinniin, mun vanha lada ainaksi syö ihan hirveest öjyy, mut en kummiskaa uskos että sill käytöl het piankaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:30

Kyllähän se joskus loppuu,mutta sihen menee aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:44

korvaavia energiamuotoja otetaan riittävästi käyttöön jo paljon ennen kuin saadaan kaikki öljyvarat tuhottua