Oletko käynyt Agia Marinassa? Millaista oli ?

Kivaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 20:32

Olen käynyt pari kertaa ja tulevana kesänä olen menossa taas joten sekin kai kertonee jotain :))
Tykkään kovasti kyllä.Ei mikään menomesta vaan ennemminkin rauhallinen ja lapsen kanssa mukava paikka lomailla.On ranta lähellä ja kivoja ravintoloita.Bussilla pääsee kätevästi Haniaan ja Limnoupoliksen vesipuistoon pääsee kätevästi ja itse asiassa vähän joka paikkaan on hyvät kulkuyhteydet :)Suosittelen kyllä lämpimästi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 13:19

Kivaa. Pieni ja rauhallinen paikka. Meinasin kyllä jäädä autonalle siellä, joten niitä on varottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 14:49

Ihan ok paikka muutaman päivän ajan. viikon kuluessa hieman jo tylsistyi. Onneksi kiertelin eri paikoissa..
Ja tosiaan kuten Ida jo sanoikin tuo liikenne on aika kovaa siellä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 21:53

Olen käynyt Haniassa ollessani. Menimme sinne monesti bussilla uimaan. Mukava pikkupaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 17:03

Oikein kiva paikka, lähellä Haniaa
vajaa 10 kilsaa välimatkaa, elikkäs vaikka patikoiden pääsee Haniaan!
Toki busseillakin pääsee näppärästi ja taksilla tottakai!
Agia marinassa on kauppoja ja puotejakin ihan ensi hätään ihan riittävästi ja ruokapaikoissakin löytyy !