Mistähän puhelu olisi tullut? Näytössä oli kolme tähteä ja seiska ***7 . En vastannut puheluun, mutta jäi kiinnostamaan.

Avainsanat: puhelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 13:00

arvoitukseksi taitaa jäädä, ei mitään ymmärrystä:(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 13:08

soita ihmeessä operaattorillesi. Uskomattomalta kuulostaa.
Oletko varma ettei se ole vahingossa ruutuun tullut sarja, esim. jokin painanut näppäimistöä?

Lisätty: 30.04.2009 - 13:09

Olisitko kiltti ja kertoisit sitten meillekin mikä se oli ja mistä tuli jos saat sen selville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:38

poliisilta,kyselevät oletko tehnyt pimeitä hommia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:50

Ehkä joku nettipuhelu. Saattaa olla kyllä ihan puhtaasti väärä numerovalinta ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:29

No enpä kyllä tiedä minkäkään.. Itselläni kyllä ainakin jos puhelin soi, näppäinlukko on päällä..pystyn näppäilemään ruutuun numeroita ja siinä näkyvät vain ne näppäillyt numerot... Oletko katsonut puhelimesta vastaamattomista puheluista että näkyykö siellä sama?
Minulle tuli kanssa tässä noin 1kk sitte kaksi tekstiviestiä peräkäin ihan ihmeellisestä numerosta ja se oli linkki samalla että olisi pitänyt avata..en avannut, vaan googletin ja jotain sinne päin samaa numeroa löytyi netistä. Jotkut olivat numeroa selvitelleet ja joku ihme maksullinen palvelu sekin olisi ollut. Onneksi en avannut, tiedä mikä lasku olisi perään tullut. Suunta numero tai siis maakoodi oli jostain päin afrikkaa :D Enkä kyllä tunne sieltä ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 15:51

hakupäällä painu maan alle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 14:16

Joo, katsoin puhelinta löytyy vastaamattomista puheluista ja puhelinnumeroksi tulee tiedoista ***7. Mietin itsekin tuota nettipuhelua. Toivotaan etteivät kovin paljon yleisty. Ei ole tullut tekstiviestejä perään. Kyllä kannattaa katsoa handsfreelläkin kuka soittaa. Tämä on sitten tätä päivää.