Tietääkö napsulaiset,nollautuuko pistesaldo 1.5 jälkeen,kun arvonnan voittaja on julkaistu?

Avainsanat: napsu. arvonta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 12:25

Kaikki tähän asti Napsussa oloaikana kerätyt pisteet (arpaliput), eivät ole mukana, vaan:
Vain kilpailun aikana tienatut pisteet lasketaan mukaan arvontaan. Kilpailun ajankohta on 5.1. - 30.4.2009, eli vain tämän välisenä aikana saadut pisteet osallistuvat arvontaan...
Arvonta suoritetaan 4.5.2009 ja voittajaan otetaan yhteyttä sähköpostitse.
Ei nollaudu pistetili, mutta taas kun uusi matkalahjakorttikisa lähtee käyntiin, niin samalla tavoin vain ko. kilpailun aikana saadut pisteet osallistuvat arvontaan...

Kysyjän kommentti

Selkeä vastaus kysymykseeni,KIITOS!Selvitti samalla koko systeemiä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:29

Ei ainakaan edellisessä arvonnassa niin tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:34

En tiedä varmaksi, mutta uskoisin että ei nollaudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:34

Ei nollaudu,edellistenkään loputtua ei ole nollattu,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 12:12

Eikös se arvonta ole 4.5:ttä? En osaa sanoa nollaamisesta kun olen vasta tulokas. Ehkä viime kisan voittaja tietää tähän vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:20

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:29

No toivotaaan että ei, kun en tuon arvonnan takia niitä pisteitä ole keräillyt vaan ihan muuten vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:15

Ei se ainakaan viime eikä edellisen kilpailun jälkeen nollaantunut, eikä nytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:16

en usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:58

Toivotaan että nollaantuu tai ainakin puolittuu. Näin tuloerot eivät kasva liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:35

En tiedä,ei ainankaan edellisessä arvonnassa nollaantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:00

Ei nollaannu. Vain kilpailun aikana tienatut pisteet huomioidaan.