Onko sinulla hengityssuojain? Aiotko ottaa käyttöön?

itse inhoan sellaisia ahistajia, että vain pakon eessä otan sellaisen käyttöön..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 13:55

No en osta mitään suojainta. Niinhän sanovat, ettei tavallinen paperisuojain estä mitään, kun sitä kuitenkin koskettelee käsillä tämän tästä. Vielä ei mielestäni ole oikea aika alkaa panikoida minkään suojaimen kanssa sikainfluenssaa vastaan. Katsotaan sitten mitä tuleman pitää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 11:12

Ei ole enkä aio ottaa käyttöön,ainoastaan jos/kun viranomaiset niitä väestölle jakavat,mikä on kait aika kauhuskenario.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:18

Ei ole, työssä käytän maskia joka suojaa, mutta varsinainen hengityssuojain venttiilillinen laitos joka suojaa tartuntavaarassa esim tubi, SARS. Sama häkkyrä olipa kumpi tahansa antaa suojan vain muutamaksi tunniksi, sitten pitäisi jo vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:19

Ei ole. Otetaan sitten käyttöön, kun ja jos tilanne niin pahaksi menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:30

On jonkunlaisia kaksi kappaletta tuolla kaapissa. Jos käsketään käyttää, niin sitten käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:37

Kyllä on jopa kaasusuodatin,minkätakia niitä pitäisi käyttää.ei ole ainakaan määrätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:39

Ei ole enkä aio hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:58

On.Ostin 100 kpl ja tänään pidin päällä liikkuessani keskussairaalassa ja kaupungilla.Ostin myös pasipakkia pullon taskuun, jolla desinfioin kädet aina kun kosken johonkin yleiseen esineeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 12:11

Eipä ole kun viime kesänä maalinpölyyn sotkin seiniä hioessa. Pysyn sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:21

On,työni puolesta enkä aio ottaa käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:24

Ei ole hengityssuojainta.Toki hommaan sellaisen jos tarve niin vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:30

ei ole enkä aio ottaa käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:17

En ole ostanut eikä niitä Helsingissä saa enää mistään, ovat ostaneet varastot loppuun. Jos tarve vaatii, saan sellaisen työpaikallani ilman muuta.
Sen näkee sitten kun lomamatka lähestyy, ostanko sitä varten suojaimen. Lentokentät ja lentokoneet ovat pahimpia paikkoja virusten leviämisen kanssa. Oudolta tuntuu käyttää suojainta, ainakin nykytilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:17

Joo kyllä minä sellaista käytän kun entisöin huonekaluja ja joudun hiomaan, mutta en muuten käytä, enkä aio tulla käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:16

ei ole. en ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:01

En ota sitä käyttöön edes pakon edessä - mikäli niin käy on peli menetetty, syöminen on aika vaikeaa sellaisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:32

Ei ole, enkä ole ajatellut ostaa enkä käyttää ennen kuin se on pakollista. Ulkomaan reissuun lähtökin lähestyy, ensi viikolla on lähtö..en silti ole ajatellut hankkia tai käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:38

Ei löydy varastostamme hengitys suojia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:47

tottakai minulla on käytössä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 16:26

enpä usko jos ei ihan kauhia virusvyöry tänne iske

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:55

Ei ole. Otan käyttöön jos on pakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:06

Ei ole vielä ainakaan tarvista, koska Suomen tartuntaepäilyt eivät ole sikainfluenssaa. En varmaankaan muuteenkaan viittisi pitää.