oletko levollinen ja rauhallinen vappuna, sikainfluenssasta ja nopeasti muuttuvasta maailmasta huolimatta? Maailmassahan ...

hyvin nopeita ja yllättäviä käänteitä tänä 2000 luvulla. Viikko sitten ei tiedetty sikataudista mitään. Mietitkö minkälaisen tulevaisuuden jätämme lapsillemme ja lapsenlapsillemme?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 13:14

Tuosta taudista on muuten tiedetty jo talvella, olen omin silmin nähnyt määrätyillä nettisiuilla artikkeleita siitä että uusi tauti on olemassa. Yhtäkkiä kaikki siitä kertominen loppui ja tänään sain kuulla työpaikalla (alan asiantuntijoita on täällä..) että tietoa asiasta on pimitetty tähän asti.
Ei auta niin minkää vertaa vaikka pääni puhki asiaa miettisin, ei sen paremmin vappuna kuin muutenkaan.
Meidän yhteisössä on jokaiselle lääke varattuna, toivon mukaan sitä ei tarvi käyttää.
Se tuli mieleen että toivon mukaan ne jotka estottomasti pärskivät yleisillä paikoilla, ottavan nenäliinan edes avuksi eivätkä kaikkia "basiliskoja" levittele ympäriinsä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 11:14

Mietin,mutta tällä hetkellä en päätäni puhki,vaan nautin taasen kotonaolosta.Pikku ihminenhän ei voi suurille asioille mitään;fatalisti mikä fatalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:14

Ihan rauhallisena otan vapun vastaan! Siman kera!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:15

Nautitaan siitä hetkestä mikä meillä nyt on, ollaan varovaisia järkevällä tavalla niin ettei se muutu meille ahdistukseksi. Jos ja kun onnettomuus meitä kohtaa on meillä silloin kylliksi murehdittavaa. Huolettaa tietenkin tulevaisuus, kokemus onnellisesta lapsuudesta pettymyksineenkin kuitenkin voimavara jolle lapsemmekin hyvä rakentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:21

Totta kait sitä miettii maailmaa ja tulevaisuutta millaisia tauteja on vielä edessä päin, mutta ei niistä pidä paniikkiin mennä. Elellään vain rauhassa päivä kerrallaan ja vaikeuksista selvitään kun ne kohdalle osuvat. Rauhallisin mielin lähden tästä iltavuoroon ja vanhusten kanssa varmaankin simaa lasilliset juomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:33

Olen rauhallinen, enkä mieti paljoa tulevaisuutta itseni enkä jälkipolvien puolesta. Tulee mikä on tullakseen. Ei sille mitään voi. Taudit on tauteja, ja niiden kanssa on elette historiassa ennenkin, ja tulevaisuudessa varmasti vielä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:40

Olen aivan rauhallinen jos jotain tulee ,niin antaa tulla.jostain paritolaisten jutusta ,mielessä ,viisas aina valmis menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:40

Levollinen olo on. Eipä nuo maailamalla riehuvat taudit ole ennekään juuri Suomeen asti yltäneet muutamia yksittäisiä tapauksia lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 12:01

Olen levollinen realisti.
Suojaan ja varaudun uhkiin, enkä leiki "rohkeaa tyhmää" vaan olen nähnyt senverran maailmaa ja tunnen myös historiaa senverran,että tiedän fiksuimpien aina selviävän parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 12:10

Tulee mikä on tullakseen. Eletään sitten sen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:22

Levollinen mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:29

ainahan sitä jonkin verran mietiskelee maailmaa sekä tulevaisuutta..
tosin vappuna ja muina juhlina en stressaile.Yritän siirtää ajatukseni kaikesta huonosta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 13:25

Kyllä siitä on tiedetty,mutta täällä on vähän huono puhua tuollaisista vaarallisista uhkakuvista,koska täällä ei sallita puhua sellaisista. Jos yritän avata ja tiedottaa,sekä pitää keskustelua yllä, niin yksi alkaa välittömästi hyökätä ja tuomita ja sen jälkeen koko porukka perässä alkaa nokkia ja räksyttää ja nimitellä.
Tämän jälkeen saa olla vaikka maailman loppu tulossa, niin en viitsi näille eräille asiasta puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:17

olen levollinen ja rauhallinen. en mieti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:04

Jätän noiden asioiden spekuloimisen niille joille se on elämää tärkeämpää.
"Tomorrow is tomorrow - Ei huolta huomisesta" En voi vaikuttaa asiaan millään lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:41

Kyllä levollinen olen,en panikoi etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:07

kyllä tässä pakkaa paniikki päälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 16:27

ei pelota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 22:27

On ihan levollinen ja rauhallinen olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:03

Just kuuntelin uutisista ettei Suomen influennsat ole olleet sikainfluenssaa.