Minkä elokuvan näit viimeksi, siis elokuvateatterissa?

Lisätty: 30.04.2009 - 10:21

Itse näin leffan Marley and me. Oli tosi hauska eli komedia, kertoi nuoresta parista ja koirasta... eli sekä lasten (ei kovin pienten) että koiraihmisten elokuva, nauru tekee joskus hyvää! Saa myös miettimään jos on aikeissa hankkia koira.

Lisätty: 30.04.2009 - 10:34

Tähän ei ollut tarkoitus laittaa kysymystä...on myös oikeassa paikassa...

Avainsanat: nähty elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 09:52

En ole 30 vuoteen käynyt elokuvissa, ja viimeinen filmi mitä kävin katsomassa oli :yksi lensi yli käenpesän. Television sekä 15 vuoden ajan satelliitin kautta näkyvät filmit ovat korvanneet elokuvateatterit, ja meillä on kotiteatteri laitteet ja äänentoisto on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 09:55

The Curious Case of Benjamin Button

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:10

3D elokuvan Möröt vastaan Muukalaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 10:12

Willian Branham- elämänkerta elokuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:26

Siitä on jo aikaa.ei tule mieleen 35 vuotta sitten nähty elokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:40

James Bond-mikä se oli viimeisin,en muista nimeä,mutta missä se vaalea r***än näköinen engelsmanni,hyvännäköinen setä kuiteskin,varsinkin kohtaus,kun nousee beachillä vedestä,kävi katsomossa kohahdus!!!!Aikamoista räiskimistä,mutta teknisiä hienouksia tietty täynnänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:10

vuoden sisällä viimeksi, elokuva oli Tyttö ja Kettu joka siis kertoi ketun ja tytön ystävyydestä. Kaunis ja liikuttava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 11:55

Voi, siitä on n. 20 vuotta kun kävin elämäni ihastuksen kanssa elokuvissa. Siinä hämärässä tuli vain tuijotettua tätä kavaljeeria, joten en muista elokuvasta mitään. Sen muistan että kavaljeerillani oli ihana vaalea palmikkoneuleboolo ja mustat housut. Ja AAAAAHHHHHH.... niin komea. Kuin Michael Landon! Sitä on tänäpäivänäkin vielä. Mutta ei kavaljeerini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:16

Shrekin kävin viimeksi katsomassa. Ihana elokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:21

sex drive

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:25

Yksi lensi yli käenpesän.
(oli uusinta painos - ei ihan niin kaukaa kuin se on..)