onko tähän jotain sanomista.Tempora mutantur,nos et mutamur in illis.Amicus amic non deerit in perule

Lisätty: 30.04.2009 - 10:03

Opiskelen vasta itsekkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 13:13

Ajat muuttuvat, ja me muutumme niiden mukana. Ystävää ei saa jättää yksin hädän hetkellä.

Kysyjän kommentti

prikulleen oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 09:15

ei ku en ymmärrä tota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:48

Ilman kielen taitoa soomalaisittain "Säätila vaihtelee ja usein huonompaan suuntaan. Ystävät pysyvät olosuhteista huolimatta" ;;;))) Taisi mennä aika metsään mutta hyvä suomalainen sanonta tuli kuitenkin? Ei sanomista muuta kuin, että ystävistä kannattaa pitää kiinni jos sellaisia on onnistunut löytämään.

Lähteet:
"olematon" kielitaito

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 11:50

Mitäs tuohon: sää on mitä todennäköisin.
Hauskaa Vappua sen myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 18:32

Ex nihilo nihil. Ne sutor supra crepidam. Vissiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 19:56

eipä toden totta ole