Mihin roskikseen palaneet loistelamput viedään?

Sellaiset 1,2 m:n pituiset putkilamput.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 08:59

Kauppojen tulo vastaan asiassa on ERITTÄIN hyvä juttu. Ei sitä ongelmajäteroskista aina jaksa hakea, joten nyt tulee vietyä lamput ja patterit kauppapullojen mukana oikeaan roskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 07:18

Ne ovat ongelma jätettä, täällä turussa ne voi viedä esim. Ekotorin ongelmajäte pisteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:11

Jos kaatopaikka on lähellä niin vie suoraan siellä olevaan ongelmajäte konttiin. Myös jotkut kaupat ja tukut ottavat niitä vastaan suureen muoviboksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:30

Täällä päin semmonen tapa,sieltä mistä ostit sinne palautat,on toiminut erittäin hyvin,kun ostat uuden ,kysyt kassalta saako vanhan tuoda tänne ,kassa tietää ,ja sanoo missä heillä on keräyspaikka.Nykyisin se on lakiin kirjattu ,myyjä ottaa vanhat takaisin,ja huolehtii niiden hävityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:10

Meidän huushollin roskakatoksessa on myös ongelmajäteastia. Ei tarvi kauemmas kiikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:17

ongelmajätekeräilyyn