Mitä ne oikeesti on nuo "thaihierojat"?

Ei tosiaankaan kokemusta.

Avainsanat: thai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 01:14

Kertokaa nyt joku jotakin;hoitaako ne muitakin kuin miespuolisia?Tikahdun uteliaisuuteen,hieromapaikkojen ikkunat teipattu,ettei näe
kurkkimallakaan sisään ;-(.Luulisin,pieniä ahkeria tyttöjä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 01:26

no jossain ne thaihierojat on ihan vaan hierojia, joissain saa sitten hieman "lisäpalveluja" maksavalle asiakkaalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 01:29

Täälläkin kulkivat uimarannalla hieromassa ihmisiä ja siinä ei voinut muuta kuin hbieroa, mutta varmaankin joissakin sisätiloissa saa kaikkea mahdollista hoitoa rahasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:36

Kyllä uskoisin, että toivomuksia toteutetaan rahan voimalla ja sen puutteessa. Siis molempien puutteessa. Isot pojat on mulle kertoneet.

Lähteet:
Ei kokemusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:37

Thaihierojia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:36

Epäilyttäviä hiplailijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 04:38

thaimaassa thaihieronta on levinnyt koko maahan,heillä on omat koulunsa jossa opitaan hieronta taidot,muualla maailmalla käytetään nimikettä thaihieronta vaikka ei siitä mitään tietäisikään.Thaihierontaa osaa vain thaimaassa syntynyt ja koulun käynyt hieroja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 05:48

Minun ystävättäreni käy säännöllisesti perjantaisin thaihieronnassa ja se rentouttaa häntä työviikon päätteeksi ja hän ainakin kehuu, hän on melkein nukahtanut hieronta pöydälle useasti. Hänen mielestään ei siinä paikassa muuta tehdä kuin hierotaan, kun häneltä ennakkoluuloisesti asiasta kyselin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 06:38

no kyllä siellä seksiä myydään. hieronnasta tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 07:45

On oikeaa thaihierontaa ja sitten sitä maksullista sexipalvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:21

Yllättävän pieni oli se prosentti jossa tarjottiin vain hierontaa, tästähän oli syksyllä isot jutut kun toimittajat testasivat useassa kaupungissa palvelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:43

Niistä on moneksi,en ole käynyt mutta poliisi teki tutkimuksen ,muistaakseni tulos oli ei juurikaan laitonta,vain pelkää hierontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:46

Siellä annetaan hierontaa ja hierontaa,kuulemma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:57

ei ole omaa kokemusta, mutta tuolla turuus olen ihmetellyt, et miksi ne ovat niin hämärän näköisiä paikkoja, ei lainkaan ulospäin näytä kovinkaan uskottavalle, niinkuin tavalisen hierojan paikat tai ulkonäky sen firman....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:10

Täällä meidän kaupungissa ainakin ko. paikat ovat miesasiakkaille eli siitä voit arvata loput.
Kun "firma" on ei niin hyvässä kaupunginosassa, työtekijät ovat taikkunaisia, ei liene vaikeata kuvitella mitä paikkoja ne ovat.
Kukaan ei halua kertoa mitä palvelua sai tai mitä palvelua tuottaa.
Poliisilta tuli viime talven aikaan raportteja asiasta mutta lopullinen totuus ei tullut ilmi. Joku sai syytteen mutta kaikkia "luolia" ei ratsattu. Ei tarvitse mennä taikkulaan saadaakseen niiden hierontapalveluita....

Lisätty: 30.04.2009 - 12:17

Suomessa on thaihieronta tullut tutuksi kun s-miehet ovat menneet Thaimaahan palveluita ostamaan ja tuoneet myös hierojia mukanaan.
Naisille on kuuleman mukaan taikuissa tarjolla myös miespuolisia hierojia. Työpaikallani aiemmin työskennellyt naishenkilö kertoi kokemuksistaan, käy kerran vuodessa Pattayalla ja aina hierojalla (joka kuulemma on nainen vaikka muutakin oli tarjottu..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:21

oikea thai hieronta on rentouttavaa, miellyttävää hierontaa. Ei mitään "ala-arvoista". Suomessa siihen on sotkettu mukaan seksihieronta joka pilaa hyvän hieronnan maineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:20

Se on hierontaa kaikilla mausteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 11:27

En ole näissä suomalaisissa thaihierontapaikoissa käynyt, mutta Phuketissa kävin. Hyvin hieroivat ja hieman eri tyylillä kuin meillä.
Ukkokin kävi muutaman kerran eikä tuo ainakaan tunnustanut että olisivat muitakin paikkoja hiplanneet. Tyytyväinen oli hänkin käsittelyynsä.
Heidän "toimistonsa" olivat selvästi sisäänkatsottavia ja viihtyisiä, mutta itse hierontahuoneessa oli hämärää, mieto suitsuke tuoksui ja lattialla oli iso patja millä hieroja sitten pyöri ympärilläni.
Suosittelen poikkeamaan, eikä hintakaan maata huimaa. Muutaman euron!