Nyt on sitten munkitykin paistettuna, kuinka moni napsun miehistä leipoo?? Välillä martta kysymys miehillekin, tasa arvon vuoksi!

Hauskaa Vappua kaikille napsilaisille ja ottakaa sima varoen, ettei ala kuplimaan liikaa!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 01:10

Leivon, tosin harvakseltaan. Peruspullia tulee, joskus kelpaavat vain harjoituskäsikranaateiksi.
Leetaa osaan letittää kahdella (max.) letillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 01:30

Tässä mieheni puolesta vastailen...
Miun mieheni leipoo yllättävän usein.Kerran viikossa varmaankin noin suunnilleen kaikennäköisiä leivonnaisia ja sämpylöitä
Ehkä enemmän jopa kun minä.Lieneeköhän menneet roolit sekaisin.

Oikein hyvää vappua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:12

Oikein hyvää vappua sullekkin!Iskäni joskus (todella harvoin) leipoo mitään,tosin on mun apuna silloin,mutta ruokaa tekee miltei aina ellei äiti innostu tekee. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:38

Leeivotahan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:40

Ruuanlaitto on ok, mutta että leipomaan? No, toscakakkua olen tehnyt oman reseptin mukaan ja hyvin on kelvannut. Ainakin lautaset on tyhjät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:49

Aikasemmin olen leiponut leipää ,siinä edellisen laman aikaan työttömänä ollessani oli aikaa leipoa.nyt laitan ruokaa joka päivä vaimolle valmiiksi .leipomaan en ole vielä ruvennut,ollut vielä muita rästiin jääneitä töitä.Syksyllä arvelin ruveta leipomaan,nyt koetan ensin päästä eläkeputkeen.Tämä jo hyvällä alulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:53

oi kiitos vapputoivotuksista....minun mieheni leipoo kaupanpakasteen tuotteista, eli paistaa ne pullaset hyvin...hyvä niinkin...mutta munkit haemme leipomosta, kun tannisenpojat niitä ovat innolla leiponeet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:30

Liittyyköhän tuo "munkitykki" jotenkin miehiin..
Meillä minä ostan munkkeja jos ostan, kukaan ei niitä paista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:16

Edesmennyt mieheni paistoi aina joulutortut, tosin kaupan valmiista taikinasta. Leikkasi taikinalevyt, laittoi keskelle luumuhilloa, ja käänsi sakarat tähtimalliksi. Hienoja ja hyviä olivat.
Kiitos vapun toivotuksista ja oikein hyvää vappua sinullekin.