Koristeletko kotisi vapuksi serpenttiinein ja ilmapalloin?

Avainsanat: vappu koristelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 21:05

Kyllä vähän pitää laittaa, on aina ollut jotakin tilpehööriä, räikät olen laittanut piiloon.Tulee mukuloita 3, ei sitä meteliä jaksa kuunnella, vapputorilta mieheni osti viimevuonna minun kiusaksi, vitsiksi se oli huono.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 21:05

Kotona en ole vappuna, mutta mökillä aion jonkusen pallon puhaltaa yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:05

Aiemmin koristelin kun oli vielä lapsi talossa mutta nyt kun hänkin on jo aikuinen niin kyllä nuo ilmapallot ja serpentiinit ovat saaneet jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:05

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:06

Lapsille pumpattu palloja, ei muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:06

ei kun pistä oven lukkoon ja toivon ettei siellä kukaan kävisi ennenkuin palaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 21:11

Ei kaksi vanhaa höppänää enää tarvitse sellaista touhotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:13

Ei sitää enään tässä iässä. Sillon kun lapset oli pieniä piti olla kaikkea kivaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 21:17

En taatusti laita mitään vappukrääsää esille. Nekin vähät mitä on jossain laatikossa, pitäisi heittää menemään. Vanha mikä vanha, nuorten hommaa nuo pallot ja viuhkat, serpentiinit ja naamarit ym. hössötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 21:17

En koristele. Ei kuulu tapoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:36

Lapsille serpentiinejä, mies saa huomenna puhallella heille ilmapalloja posket pulleina. Lasten juhlahan se tuo vappu meillä enempi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 22:14

Kyllä lasten kanssa koristellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 22:54

Palloja laitan sekä serpentiiniä.Tulee mukavasti vapun ja juhlan tuntua kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 23:34

Ehdottomasti,lapsen kanssa koti koristellaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 23:59

Jos olisis penejä paikalla,varmaan koristelisin,nyt tyydyn vain koristelemaan grillin asianmukaisilla tuotteilla ja mausteilla!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 01:16

Kun katselen korkeelta täältä, täält tuulien ihanast helmast ... nii en tartte mittään turhaa krääsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:17

Joskus pari palloa olen puhaltanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:40

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:03

No,en kun en oo kotonakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:27

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 07:48

En todellakaan laita sitä krääsää kotiini. Mökillä olemme joskus koristelleet, mutta nyt on kesämökki vielä talviteloillaan. Siivoamme vasta matkan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:33

Ei ole mitään rekvisiittaa täällä, siivota saa muutenkin ihan tarpeeksi. Katsellaan sitä sotkua sitten ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:02

juu tuon nelipyörämökin markiisiinkatteisiin kiinittelen pallot ja serpentiinit... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:34

Kyllä tulee koristeltua koska lapsenlapsi myös haluaa ilmapalloja roikkuvan sekä serpentiinejä.mutta se on hankala juttu että hetken päästä niitä taas pitää repiä pois roikkumasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:37

Serpentiinii ja ilmapalloja laitan pitkin huushollii rekvisiitaks, jos joitain tulos, muuten en laittais