Onko missään maksutonta...

....palvelua jossa voi jutella suomeksi jollekkin tytölle maksutta? Niinkuin Livekameran kautta. Eikä mitään meseä...ihan sellainen tyttö joka tekee sitä työkseen. Tahtoisin kovasti tietää. voin liittyä johonkin ellei se maksa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 21:04

Jos joku tekee jotain työkseen niin odotatko hyväntekeväisyyttää????

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 21:04

joka työkseen jotain tekee haluaa myös maksun,
kriisipalvelut on eri juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:04

Jos tytön pitäis tehdä sitä työkseen niin miks pitäs sulle olla maksuton, häh? Mitä se tyttö syö jos ilmatteeks tekis työnsä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:08

Tarkoititko naiselle,vai tosiaan tytölle?
Ei ihme että anonyyminä kyselet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 21:10

Mitä jos menisit nuorisopaikkoihin ja juttelisit siellä ihan kasvotusten, se puhuminen ei maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 21:14

Kuuleppas nyt, jos joku työkseen tekee jotain, niin kyllä se silloin sulle maksaa. Milläs muuten tyttö palkkansa saisi. Mieti nyt vähän. Olen samaa mieltä Idan kanssa. Mene ihmisten pariin, ja ota henk.koht. kontakteja. Sillä tavalla saat juttuseuraa, jos sitä todella haluat. Sulla tais tässä olla jotain muuta mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 21:18

Tuskin kukaan työtään ilmaiseksi tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 21:18

Älä noista vastauksista välitä. Kokeile Suomen mielenterveyspalveluista googlata, josko siellä olis tällaista palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:39

Ei kukaan työkseen ilmaiseksi keskustele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 21:57

Siis tekee työkseen ilmaiseksi sinulle? Mitähän päässi oikein tapahtuu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 00:02

MIKÄÄN ei ole ilmaista,hassuhan sä olet,ota nyt neuvoista vaari ja ota yhteyttä vaikka tosiaan mielenterveyststoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 00:59

Mää kyllä voisin keskustella niinku "tytön" kaa ihan ilimatteeksi pikku maksusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:21

Ei ole sellasia, jotka sitä ilmaiseksi tekisivät. Hanki elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:41

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:06

Tuskin nyt kukaan tekee työtään ilmatteeks!Idan kans samaa mieltä tai ota vaikka auttavaan puhelimeen yhteyttä? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:46

Tässä on:

Poikien ja nuorien Miesten Puhelin

Pojille ja nuorille miehille suunnattu, maksuton puhelinpalvelu tukee kasvua aikuiseksi sekä pyrkii tavoittamaan etenkin syrjäytymisriskissä olevat nuoret miehet nopeasti, herkästi ja ajoissa. Poikien puhelin on yksi Myrsky-hankkeen yhteistyökumppaneista tarjoten hankkeissa mukana oleville nuorille mahdollisuuden kysyä asioista, joista muualta ei uskalla kysyä tai joihin muualta ei saa vastausta.

Väestöliiton valtakunnallinen puhelinpalvelu on tarkoitettu lähinnä alle 20-vuotiaille pojille. Se päivystää numerossa 0800-94884 maanantaista perjantaihin kl 13-18. Puhelimessa ammattilainen pyrkii auttamaan kaikissa poikien ja nuorten miesten arjen pulmissa oli kyseessä sitten seksuaalisuus, aggression hallinta, yksinäisyys tai mikä tahansa arjen asia.

Lisätietoja osoitteesta www.poikienpuhelin.fi tai projektikoordinaattori Samuli Koiso-Kanttilalta (09 2280 5262 tai 050 534 1391).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:10

toivottavasti etsit sitä ilmaista naista....ei tyttöä ..ainakaan alaikäistä....toivon todella....mutta miten ois, jos sinulla ois firma montako kertaa myisit tuotteesi ilmaiseksi?