Onko otteet muuttuneet Suomen joukkueella aikaisemmista peleistä,vai miten tänään ,kun vastaan tulee oikea lätkäjoukkue?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 20:59

suomi voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 21:02

tässä vaiheessa voitto on varma, katsotaan sitten parin tunnin päästä asiaa uudestaan

Lisätty: 29.04.2009 - 23:53

mitäs mä sanoin!

Suomen jääkiekkomaajoukkue nousi hienosti kahden maalin tappioasemasta 4-3-voittoon Tshekistä MM-turnauksen D-alkulohkon päätösottelussa Sveitsin Klotenissa keskiviikkona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:06

Otteiden on pakko olla muuttuneita muutoin peliä ei voiteta. Toivotaan parasta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:07

suomi voittaa tietenkin.. niinku namika lahtikin!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 21:10

Pelattava on jo tosissaan, jos aiotaan peli voittaa. En jaksa uskoa siihen voittoon, mutta katsotaan myöhemmin miten kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:20

Hyvä maalivahti auttaa paljon.... sanotaan nyt sitten että maalin voitto.
Liikaa maita mukana mutta rahaa tulee, ensimmäinen vaihe on täysi turha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 21:24

toivon parasta, pelkään pahinta.
pitää suomen aika kovaa peliä pelata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:41

Samoilla mennään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:51

ssatun kanssa samaa mieltä....Hyvä Lahti ja Suomi.

Lähteet:
kotikenttä etu